Zaman

Ekim 22, 2005

"... Dünya'nın direğidir zaman... Velakin, zaman diye bir şey de yoktur. Gelip geçen birşey yoktur. Otobüs müdür ki gelsin geçsin bakayım. Sevgilinin koynunda bir gece bir dakikadır da, hâkim huzurunda bir dakka bir ömür... Şelaleden aşağı atlasan, deli suyu durmuş görürsün... Ne zaman akmaya başlar? Şelaleden yukarı doğru düşersen. Zaman eğer ki yerden yukarıya doğru düşmek varsa vardır..

Geber Anne
Sezgin Kaymaz

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. iyi akşamlar handan...
    ümit yaşar oğuzcanın bi şiiri var...biraz kötü bi laf etmiş zamana...çok severim ben o şiiri...bence zaman onun dediği gibi bişey...
    ben pek ilgilenmiyorum zamanla..tanımıyormuş gibi yapıyorum...tanıyorum ama aslında.....fotoğraflara bakmasınıda sevmem ben...çeker dururum fotoğraf sürekli..ara güler sanırım kendimi..yandan yemiş ara güler misali...
    ama acıtıyor değil mi eski bir fotoğrafa bakmak..hele de artık hayatta olmayan yakınlarının fotoğraflarına bakmak...murathan munganın bi şiirine cevap yazmıştım ..fotoğraflarla ilgili bir şiiri var onun...bir şiir yazmıştım ona cevap verir gibi....adamın haberi yok tabi...
    yanlış anlatmış zamanı şiirinde..kızdım adama...
    oysa benim yanımdan geçip giden zamanı tanımıyor ki o...benden birşeyler alıp götüren zamanı ben tanıyorum...gerçi onunda kabahati yok:)
    görüşürüz p.tesi arkadaşım inşallah..sen dolaplarda kaybolmazsın tabi..iyi pazarlar...:)

    YanıtlaSil