Sarmaşık

Ekim 25, 2005


Güneş gölgeye sarmaşık.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. günaydınnnnnnnnnnnnn
    ay handan hasta oluyorum senin bloguna..tek bi foto..tek bi laf..işlem tamamdır..derdini anlatıyon ..bak bana..destanlar yazıyorum..genede anlamıyolar beni..hıçkırık..canısı ..doyurmaya başlamışındır sen gene bebişlerini..ben sessiz sakin dolanıyorum blogunda..sen hallet işlerini..kız büyüt şunlarıda..müfettişlik yap gene..sen gibi müfettişlere ihtiyaç var ..güleç yüzlü güllacım benim:)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Daisyyyy... Biraz önce çektim bu fotoğrafları, buradan ayrılınca en çok bahçemi özleyeceğim herhalde :)
    Sen de ne güzel uzun ve keyifli yazıyorsun canım içi,benim gibi hık deyip kalmıyorsun, uzun yazamıyorum ki ben bi yazabilseydim :)

    YanıtlaSil
  3. Handan neden bahçenden ayrılacaksın.İzmirde ikamet etmiyormusun?

    YanıtlaSil
  4. Sen gölgeye sarmaşık ol ama gölgeler seni çok sarıp sarmalamasın Bilal.

    Nilüfer canım, her ne kadar bu 9. senemiz olsa da , ben de henüz hiç taşınmamış olsam da, bu herhalde son senemiz artık, Can'ın peşine takıldık dolaşıyoruz :)Bundan sonra nereye düşerse yolumuz. Kim bilir belki de hep burada olacağımı düşünseydim bu kadar tadını çıkartamazdım bahçemin, geçici olduğunu bilmek insana başka bir bakış açısı kazandırıyor. Ama gidince çok özleyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafını tekrar yayınlamışsın.Çok hoş bu fotoğraf.Sende bloğuna tagboard köşesi eklesene.Yazı dilin çok akıcı özelliklede bugün gülün hikayesi çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  6. Milyon fotoğraf arasından başka işe yarar, güzel bir tane bulamadım ama bunu belli etmeyeyim değil mi:)

    Teşekkür ederim yazılarımla ilgili söylediklerin için, oldum olası yazmayı severim ama bloğu açtığımdan beri ciddi ciddi uğraşıyorum.

    Tagboard eklemeyi düşünmüyorum doğrusu, nereden aklına geldi bu ?

    YanıtlaSil
  7. Tagboarda günlük sohbet edilebilir.Aslında yorumlara çok kısa sürede cevap veriyorsun ama olsun güzel olurdu :-)))

    YanıtlaSil
  8. :) Evet genelde bilgisayar açık duruyor. E-maille sohbet ortamı oluyor zaten, buraya koyarsam eğer, sanırım yazmaktan çok ona laf yetiştirmeye çalışırım :)

    YanıtlaSil