Bir


Pentagram- Bir

Haydi uyanın bakalım :)

Herkese günaydın. Nefis bir güne açılsın sabahımız ...

:)


Domateslerle haşır neşir bir haftasonundan sonra etrafı bu şekilde görüyorum artık :)

Herkese günaydın. Huzurlu, güzel bir haftaya açılsın sabahımız.

Not: Ben anlamıştım zaten "stereogram "ın normal bir resim olmadığını. Meğer "şaşı bak şaşır"mış. Hemen domateslere şaşı baktım. Ne bileyim ben domates derken sayfama başka bir şey koymuşumdur falan. Netekim koymuşum. Ama güzel birşey koymuşum. Bakalım domateslerin ardında ne olduğunu bulabilen olacak mı?
  • Pazartesi, Eylül 24, 2007
  • 8 Yorum

Da Daaammm :D

Ha ha ha, çok karamsar bir yazı kalmış burada son olarak :) Oysa bir açıklama yazım vardı ama koşuşturmalarda unuttum onu koymayı. Gelip yorum yazan herkese teşekkür ediyorum :) Yok öyle bunalım falan değilim. Bunalacak zamanım bile yok :D

Efendim, uzun zamandır Katre'nin denizini kıskanıyordum. Biz de , şöyle deniz kıyısında küçük bir kasabaya yerleşelim dedik :) Ama tabi, küçük bir kasabaya yerleşince, çocukların okul sorunu büyük oluyormuş. Bir yandan kolileri açıp yerleşmeye çalışıp, bir yandan okul yollarında gidip gelmek derken, sürekli bir hareket halindeyim. Henüz deniz kıyısında oturup keyif yapmak nasip olmadı :D

Şimdi işlerimin başına dönüyorum.

Herkese günaydın, ışıl ışıl , gülümseyen bir güne açılsın sabahınız.

(Aylin canım, bir telefon ettin, adsl açıldı, korktular senden valla:)

...

Ne anlamsız geliyor eski sinirlenmeler.

Sıkıntılar. Üzüntüler.

Gelgelelim insan devam ediyor yenilerini üretmeye,

Bile bile...