Gizli

Ekim 24, 2005


Nar topladım. Bir meyvanın içinden dökülen binlerce güzelliğe büyülenerek baktım. Neler gizli kim bilir biryerlerde, dışına bakıp içini göremediğimiz için burun kıvırdığımız.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Narlar da kırmızı kırmızı ne güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. günaydınnnnnnnnnnn richtercim HANDAN;
    KIZ NE BİLDİN NAR ÇOK SEVDİĞİMİ..ama yemesini beceremem...birde yılbaşı akşamları kapı eşiğinde bir adet nar kırma adetim vardır benim ..biliyon mu sen o batıl inancı...bende çokkk batıl inanç..azsa sende vereyim bi kaç tane sana..:P
    kilo vermişin galiba...kız bende aldım..1 di 1.5 olmuş fazlalık...napcam ben ya..açıldı iştahım..tatlı çok yiyom ben....
    dur bi aşağılara bakim..neler demişin gene özlü özlü...:)

    YanıtlaSil
  3. Bahçeden topladığım narlar Ece, onun için tadı başka oluyor.

    Ben de yaparım onu kızım, yılbaşı gecesi muhakkak nar kırarım kapının önünde :) Ye sen güllaçları, kilo aldım de sonra, ben almadım canım, ni ho ha hayt:)

    YanıtlaSil
  4. Narlar harika görünüyor, canım istedi şu an..

    YanıtlaSil
  5. Bende bayılırım naraaaaaa. Harika gözüküyorlar. Bana da yollar mısın bir avuç??
    D.K.

    YanıtlaSil
  6. Nilüfer, Deniz, hemen gönderiyorum birer avuç size de :)

    YanıtlaSil
  7. Handan bu akşam eve dönerken aklıma hemen nar geldi.Şu an bilgisayarın başına bir yandan nar yiyorum ama senin fotoğraftaki gibi kıpkırmızı değil,büyük olasılıkla senin nar çok lezzetlidirde :-((

    YanıtlaSil
  8. Benimkisini ben şımartarak büyüttüm, her sabah mutfağımın penceresinden gülümseyerek seyrettim,severek suladım. O da bana en tatlılarını sundu gerçekten de Nilüfer :)

    YanıtlaSil