Duvar

Ekim 05, 2005

Bir duvarla konuştuğumu fark edince susuyorum...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Evet, bazen anlatırsın anlatırsın ve karşındakinden tepki gelmez...
    Ben de bu gibi zamanlarda anlattığım kişinin duvarla ne farkı olduğunu düşünmüyor değilim :)

    YanıtlaSil
  2. duvar da olsa karşında konuşmaya devam et. içindeki sözler nereye gideceğini bilir. duvar da duyar ama duymazlıktan gelir.

    YanıtlaSil
  3. Eğer gerçek anlamda kullandıysan "duvar" kelimesini o zaman farklı...

    "Bazen insan yalnız kalınca bir duvar,bir eşya, yada bir bitki dost olabiliyor ona...."

    Ama olsun, bazı konuştuğumuz insanların da duvardan , eşyadan ya da bitkiden farkı yok nasılsa:))

    YanıtlaSil
  4. Ben yazıyorum işte o zaman...

    YanıtlaSil
  5. biz konuşmaya anlatmaya ve anlattıklarımızı anlamalarını sağlamak için çabalmalıyız. onlar nekadar anlamazlarsa anlamısınlar en azından içimiz rahat olacak; biz dedik(demiştik) diyebileceğiz.
    Ramzan'ın rahmeti sizin ve ailenizin üstünden eksik olmasın efendim....
    A.E.O.

    YanıtlaSil
  6. SEVERİM:

    Ne kadar anlatırsan anlat, anlattıkların karşındakinin anlayabildiği kadardır.

    YanıtlaSil
  7. benim etrafımda çok duvar var...herzaman oldu...bazen üstüme üstüme geldiler...bazende ses etmeden durdular...beni dinlemediler...anlattıklarımı anlamadılar...anlamakta işlerine gelmedi gerçi...
    bir evin duvarları insanı korur...kabuk gibi....soğuktan;kem gözlerden;kötü niyetli insanlardan...girer oturursun dört duvar arasına...kendinle ya da sevdiklerinle başbaşa kalırsın....
    ama öteki duvarlar........ne yıkılır;ne ses geçirir;ne üzerine güzel bir resim çizilir.....varlığı bilinir ama görünmez...yıkılmak istenir ama yıkılmaz..
    dilerim seninle aramızda hiçbir zaman duvarlar olmaz handan ya da biz duvar olmayız birbirimizin duyguları karşısında...
    hamiş:geç kaldım bugün...pardon mis...işten atacaksan sen bilirsin..ama kıyamazsın bana di mi handan?di mi handan dedim....di di mi?:)

    YanıtlaSil
  8. Ece, sayende yazdıklarımın iki tarafa da gittiğini anladım :) Güzel olmuş doğrusu.. Evet tepki gelmeyen insanlar bahsetmiştim, ama duvara da konuşmuyor değilim bazen gerçekten :)

    Ezero, umarım gidiyordur, yoksa yakında tamamıyla susacağım.

    Evet Gün yazmak , yazmak, yazmak.. Belki de burayı bu kadar sevmemin nedeni bu.

    Lunkfu the second, ben demiştim demek artık içimi acıtıyor, sinirlendiriyor beni.
    Sana da hayırlı Ramazan diliyorum.

    Ben de o sözü çok severim Aslı.

    Yellowcum Daisycim, senle ben birbirimizin dediklerinden anlarız, duvar olmaz aramızda :)
    Ama GEÇ KALIYORSUNNNNN... Bir daha olmasın canım keseceğim harçlığından:)

    YanıtlaSil
  9. Ben, nafile oldugunu bile bile duvara laf anlatip dile gelmesini, hatta bazen özür dilemesini bekliyorum. Duvar iste, harekete geçince tuglalari kafami kiriyor ama ben hala susmayi bir türlü beceremiyorum.

    YanıtlaSil
  10. duvara değil de süngere konuşsak diii miiii.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Selen, kim bilir belki duvar dize gelir bir gün sen umudunu yitirme :)

    Passive, sünger de hep içine hep içine çeker, bize bir hayrı olur mu bilmem..

    YanıtlaSil