Temizlik

Ekim 17, 2005

Oturdum ağladım çaresizliğime. Başka birşey yoktu elimden gelen. Şimdi herşey tertemiz, bembeyaz yeniden.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. günaydın handan
    güzel bir gün daha başlıyor benimde nöbet bitiyor
    şimdi ağlama vakti değil doğan güne gülümseme vakti

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Nypmhia, sen rahat rahat git, nöbeti ben devraldım bile :)

    YanıtlaSil
  3. günaydınnnnnnnnnnn şekerpare;
    bak ..olacağı buydu işte...bozdun kafayı temizlikle ..oturmuş ağlıyorsun şimdi...ben sana didim...uğraşma..bırak dağınık kalsın diye...:)
    kız bende temizlik yaptım dün...bi karıştırdım dolapları...bi ütü;bi çamaşır...koca bi poşette omo aldım..tavsiye ederim bak...bembeyaz oluyo çamaşırlar...gerçi sen mintax kullanıyodun di mi?:)

    YanıtlaSil
  4. Handan mailini kontrol et.Güzel bir powerpoint sunusu gönderdim sana.Yorgunluğunun üzerine iyi gelir

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Nilüfer :)

    YanıtlaSil
  6. Haklısın Siyaz çoğu şey ağlamaya değmiyor. Fasa fiso şeyler içimizi karartan.
    Bugün burada sürekli sallanıyoruz. Neyse ki tek katlı bir evde oturuyoruz, yoksa çocuklarla ne yapacağımı şaşırırdım herhalde. Aklıma büyük felaketler geliyor.
    Soruyorum kendime, derdin var da dermanın mı yok? Ağlayacağına kalk ayağa...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler. Tetikte duruyoruz işte. Dediğim gibi evler tek katlı nispeten rahatız. Ama hiç durmadan sallandık sabahtan beri.

    YanıtlaSil
  8. handan bende ayvalık tarafında oturuyorum, burasıda öyle sabhtan beri sallanıyor, barınağından korkuyor insan ne garip bir paranoya bu

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten derin iz, ayağını bastığı yere bile güven olmayınca boşlukta kalıyor insan.

    YanıtlaSil
  10. GEÇMİŞ OLSUN!...

    Handan Hanım,MERHABA!..

    GEÇMİŞ OLSUN! dileklerimizi iletelim önce...
    ...

    Pamuk ipliğiyle bağlıyız yaşama...
    ...

    Sevgi halatlarıyla muhkem hale getirmek gerek...
    ...

    "SON SAAT"...

    "KİMBİLİR,NERDE,NASIL,KAÇ YAŞINDA?"
    ...
    HEPİMİZ İÇİN HER ŞEYİN HAYIRLISI OLSUN...
    ...

    "ARTÇI"LAR SARSSA BİLE;

    "RUHUNUZ SARSILMASIN"!..
    ...

    ŞEN VE ESEN KALINIZ...

    Saygı ve sevgimle...

    Mehmet PAZAR

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim sevgili Mehmet Pazar.

    "ARTÇI"LAR SARSSA BİLE;
    "RUHUNUZ SARSILMASIN"!..

    Ne güzel bir dilek bu böyle.

    YanıtlaSil
  12. handan..iyi misin...ya ben sokaklarda süpürge gibi...haberim yok.. ..ya sima nasıl ki...
    ya bana telefon numaranızı verin be ya.bak ciminki var..onu rahatsız ediyom zırt pırt..şimdi doğru der cim okusa....
    çok geçmiş olsun..bana bi haber et..ay yani cevap ver..ya benim bloga ;ya buraya...bak cevap bekliyom he..

    YanıtlaSil
  13. Aa Handan izmir'de ne arıyorsun yahu.. Bak her zaman kapımız açık :).. Amerikan kültürün orada iş yerimiz.. web sitemizde telefon ve adres var zaten.. Ciddi, gelirsen çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  14. Daisy biz iyiyiz canım, vitrin de başıma geçmedi sabahtan beri,bi ondan korkuyordum :)

    İlahi Ufuk, ben sana düzgün okumuyorsun beni diye boşuna kızmıyorum :)
    Şehir merkezinden o kadar uzaktayım ki hiçbiryere gidemiyorum. Ama oralara gelirsem uğrar bir çayını içerim :)
    Ben de beklerim bahçede mangal keyfi yaparız :)

    YanıtlaSil
  15. tekrar geçmiş olsun diyim...sevindim iyi olmanıza..ya biz alışığız sallabaş gibi sallanmaya istanbulda...ne güzel tek katlı evde oturuyomuşun..ben 5.kat..hemde yıkılırsak caddeye doğru yatcakmışız...yaaaaa...ben bi çıkamadım şu evden...alamadım bi villa kendime..alcam ama bak görecen handan...
    canım kendine iyi bak...iyi akşamlar..çanta neyim hazırla sen genede yanına..erzak falan..benim hep başucumda deprem çantam..valla bak..:)

    YanıtlaSil
  16. Sana ve tüm İzmirlilere geçmiş olsun.Düzcede deprem felaketini yaşadığımız için insanların duygularını çok daha iyi anlayabiliyorum.Acılar kolay kolay unutulmuyor.

    YanıtlaSil
  17. depremler bana hep uzak düştü nedense.. ya da ucundan sıyırdı geçti.. ciddi anlamda bi depremle ciddi anlamda yüzyüze gelmedim hiç.. ama sanırım psikolojik olarak yaşamış gibiyim eş-dost sayesinde...

    valla ne yalan söyleyim, izmir'de halam oturmasına rağmen, ilk aklıma gelen sen oldun.. ama bi sorun olmamasına da sevindim.. hala da halamlar nasıl bi psikoloji de bilmiyorum :) ben de var sorun biliyorum, söylemene gerek yok.. defalarca geçmiş olsun handancım.. bak 40.'yı deme deprem bölgesine sürükleme beni olur mu? korkarım ben öyle şeylerden :P

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun Handan iyi olmanıza sevindim
    Allah kazadan beladan korusun

    YanıtlaSil
  19. Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.

    Daisycim lojmanda oturuyoruz , hani tek katlı deyince villa havası yaratmayayım :)

    Nilüfer, 17 Ağustos'tan bir gün önce İzmir'e dönmeseydim ben de yaşayacaktım o korkuyu. Üstelik 4 aylık bebeğimle. Allah bir daha yaşatmasın. Tabi herşeyi Allah'a havale ederek olmuyor.

    Züper canım asker adam korkar mı birşeyden. Tı tı tı :) Neyse sen son kararını verene kadar demiyorum 40. yı.

    Nimpi, sağol canım. Umarım dedikleri gibi devamı gelmez. Bakalım.

    YanıtlaSil