Çok Çok Özel

Aralık 13, 2005

Kısa bir süre için "Anlat Derdini Handan Abla'ya Al Cevabını" köşesini açmış bulunuyorum. Vardır bütün dertlerin çaresi elbet. Burada ben dururken başka ablalara ne gerek ?

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Çok hoşsun sevgili handan:)), haa bu arada yeni şablon tamam ama güzel bir resim koyayım öyle gel
    (İçin kararmış sayfamdan belli:) )

    YanıtlaSil
  2. Handan abla, bizim bir kedi var miy diyor kalıyor, av diyemiyor...

    YanıtlaSil
  3. Keride kartı epeyce bir arttı..
    Birşeyler almayayım diyorum ama vitrinde birşey görünce de dayanamıyorum.. Ev almak için para biriktirmem gerekirken alış-veriş yapıyorum.. Bu huyumdan nasıl kurtulmalıyım Handan Abla ?

    YanıtlaSil
  4. İsimsiz şahıs, şimdi siz kediyi şımartmışsınız. Bu olay bizim leb demeden leblebiyi anlamaya çalışmamızdan kaynaklanıyor. Bırakmamışsınız ki kedi av desin. Her miy inde istediğini vermişsiniz. Hayvan öyle demesi gerektiğini sanıyo haliyle. Yapacak bişi yok. Artık düzelmez o, böyle kabul edeceksiniz.

    YanıtlaSil
  5. Çağlarcım, anladıydım kredi kartı olduğunu merak etme. Şimdi bu dert bende de var. Ama boşver üzülme. Yıllarca yemeyip içmeyip para biriktirip ev alacaksın da ne olacak. Sonra dertlen dur. Yok su mu basacaktı. Deprem mi olurdu. Emlak fiyatları ne olduydu falan diye. Zaten ev alma komşu al demişler eskiler. Bak biliyo onlar iyisini. Alma diyo adam ev. Alma.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Handan abla,
    Ben de dert bir değil iki değil.İzmirimden ayrı gurbet ellerde,gıcık bir müdürle çalışıyorum.Günde 24 saat var,bana 36 saat lazım.Nereye dilekçe vermeliyim?Bir sepet işine girdim,hala prototiplerle uğraşıyorum.Bir de blogum var,devamlı yazı bekliyor benden.Daisy diye bir arkadaşım var,hala buluşamadık,içime dert oluyor.Bir de Handan var,adaşın,sucuk mangal fotoğrafı koydu bloguna bir gün,bir gün de izmir gevreği,her gece rüyalarıma giriyor.Biz garip apartman halkı mangal yapacak yer bulamıyoruz.Tepemde oturan komşunun 3 çocuğu ve bolca halısı var,tepemde hem tepiniyorlar hem silkeleniyorlar,şikayet ettim yöneticiye diye artık bana kandillerde yaptıklarından getirmiyorlar.Kerem diş çıkarıyor,dile kolay 12 tanesi çıktı henüz,canımıza okuyor.Bayramda nereye gideceğimizi bilemiyoruz,rahat batıyor,evde paşa paşa mı oturmalı acaba?Yılbaşı için eşe dosta alışverişe çıkılacak,zaman yok.Babam ve oğluma gitmeye de zamam bulamadım.Bu günlerde iştahım açık,devamlı abur cubur yiyorum.Kuaföre gitmem lazım,bak gördünmü ona da zaman yok.Deli gibi alışveriş yapmak istiyorum ama paramı çapula vermeye kıyamıyorum,acaba cimrileşiyormuyum?Çenem çok düştü,farkındamısın bilmem,bu konuda ne yapabilirim?
    Bir yardımcı oluver şuncacık konuda be Handan ablaaaaaaa...

    YanıtlaSil
  7. Hoş bir site!
    SEVGİYLE VE DE MUHABBETLE...

    YanıtlaSil
  8. Aslı canım, sana ne desem bilmem. Seni Allah kurtarsın. Ama kendin kaşınmışsın. Kendim ettim kendim buldum şarkısını oturup dinle bence. Hatta sözlerini ezberleyip eşlik de et. Yoksa sözleri sende bende var, verebilirim.

    Git bi Daisy ile buluş. İzmir'e gidip Handan'a uğra. Sonra dön, "Oh, ya bu kızlarla sürekli burun buruna olmak zorunda kalsaydım, meğer benim ne güzel hayatım varmış" diye mutlu ol. (Daisy ile ilgili olan kısmı da rahat rahat yazıyorum çünki o gelip de bu yorumu nasıl olsa hayatta okumaz, okuyacak olsa can güvenliğim tehlikeye girebilirdi.)

    Mızmızlık yok,iş(ler)inin başına, hade canım.

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldin evperisi, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. ay yattı dün çimen resmi çekecem diye yerlere..üşüttü sonunda..unutmadan günaydındırıdım bu arada...
    sevgili handan abla;
    çok hoşsun..kız ortalık yerde dert mi anlatılır?ben maille yollarım sana derdimi..hem dert dediğin nedir ki?..cevabını vermiyorum..çatla işte meraktan..
    bende bi sağlık köşesi açayım blogumda...kız ilaç satışı yapmama izin verirler mi acaba?heee bak ben sağlıkla ilgili bi blog açayımmmmm..evettttt..bak öyle bir blog açmamıştım...
    bayıl handan benim yüzümden..ben hergün bi blog açacam...hamamböceği gibi yayılcam buralarda...ben gidiyorum şimdi yeni bi blog açmaya..görüşürük..

    YanıtlaSil
  11. Ben 20 yaşında genç bir bayanım bu sorunumu kimseye anlatamıyorum
    Ablacım ne yapacağımı bilemiyorum beni istemeye geldiler ama ben başka bir genci seviyorum sevdiğim genci de başkası istemeye gelmiş, istemeye gelenler de beni istemeye gelen gencin teyzesinin kayınçosunun baldızıymış ve aralarında kan davası varmış
    Sevdiğim genç ise beni kaçırmayı düşünüyor ama bizi öldürürler peşimizi bırakmazlar
    Henden abla ev de mi kalmalıyım yoksa kaçmalı mıyım ama evde kalırsam beni o sevmediğim gençle evlendirecekler bense evlilik için yaşımın henüz erken olduğunu düşünüyorum sevdiğim gençle kaçarsam da öldürecekler bi de sevdiğim gencin içki ve kumar tutkusu var acaba onla değil de başkasıyla mı kaçsam

    YanıtlaSil
  12. KediCim, evlenme anacım sen. Evlenicen de başın göğe mi erecek? Ama illa ben evlenicem diye tutturuyorsan, imzayı attıktan sonra erkeklerin hepsi aynı. Ha ooo, ha buuu , bişi fark etmiyor. Aslında evlendikten sonra hayat var mı sorusunun cevabını da düşününce ki cevap hayır.Ben derim ki kaç sevdiğine, ekşın olsun. Sonra da öldürürlerse öldürsünler. Evlenmiş gibi olursun işte.

    YanıtlaSil
  13. Handan abla, benim yakışıklılık sorunum var.. Bütün kızlar hayran kalıyor.. Göz, nazar oluyor sonra.. Naapmam lazım?

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Ufuk, bu gibi kötü gözlere karşı kulağının arkasını lacivert kalemle çizeceksin. Gerçi daha etkili olarak alına kara bişiler sürerdi babaannem ama karizmanın bozulmaması açısından sen yapma öyle birşey.

    Bir de sonra hatırlat da sana bi göz doktorunun numarasını vereyim. Ya da aynan bozuk olabilir bilemiyorum orasını şimdi.

    YanıtlaSil
  15. :) Sağol Handan abla. Ben burnumun altını da çizdim. Ne olur ne olmaz.

    YanıtlaSil
  16. Handan abula
    Bir bulut var bu aralar Blogcu üstünde , geçip gidecek
    Bir an önce nasıl defetsek?

    Ayrıca ben de bir Blogcu'yum, acaba hamile kalmışmıyımdır?

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  17. handan abla,
    gerçi teyze demem lazım aramızda epeey yaş farkı var :)
    birinci sorunum kurscuk varmış bende nasıl başedebilirim bununla?
    ikincisi arapça öğrenicem nerden öğrenebilirim?
    üçüncüsü benim gibi az çatlamış, bildiğin başka eli yüzü düzgün helal süt emmiş birini nerden edinebiliriz ;)
    ehlen ve sehlen (bak başladım arapçaya )

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Tuluat, size iyi bir üfürükçü gerek. Nefesi kuvvetli birisi olmalı ki bulutları uzaklaştırsın. Şansın var ki ek meslek olarak bunu da yapıyorum. (Geçim derdi naparsın, kolay mı iki blog geçindirmek bu devirde) Bir ara ücrette anlaşırsak, bi üflerim sorun kalmaz.

    Diğer meseleye gelince, yeterli bilgi vermediğin için hemen bir cevap verememekle birlikte eğer durup dururken canın blog blog dolaşmak istiyorsa, kapanan bloglara karşı hassasiyetin arttıysa tanıdık tanımadık bu bloglar için ağlıyorsan, her gördüğün yazıya yorum yapayım gibi bir isteğin varsa ve hatta yazı falan görmeden sırf yorum yapmak için gecenin bir yarısı kalkıp bilgisayar başına geçiyorsan,"mı" soru ekini de ayırmıyorsan artık bir doktora görünmende fayda var derim ben. Hele deniz kumu yemek gibi abuk isteklere kapıldıysan ve de rakının kokusuna katlanamamaya başladıysan işte o zaman sorunun cevabı "evet". Allah analı babalı büyütsün ne diyeyim...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili küçül de cebime gir Nymphia, şimdi bu kursçuklar çeşit çeşit, seninkisi hangisi bilemiyorum . Ama Arapça öğrenme isteğin olayın boyutlarını aşmaya başladığını hissettiriyor. Yine de Allahtan ümit kesilmez. Ben sonra sana bi telefon numarası vericem, "on derste kurslardan kurtulma kursu" na katıl bakalım bir de işe yarayacak mı? Bir de bir müddet tembellik yaparsan bu kurscukların bünyeyi terk ettiğini duymuştum ama bu konu henüz kesinlik kazanmadı.

    Helâl süt emmiş birisi meselesine gelince, kedicime yazdığım cevabı oku, eğer hâlâ istiyorum diye tutturuyorsan öyle gitar kursu, arapça kursu falan gibi kurslarda bulamazsın aradığını. "Uzaktan kumandam ve Ben", "Uydu Antenimi Hangi Yöne Çevirmeliyim", "Maçlarda Duruma Uygun Küfür Etme Sanatı" gibi kurslara katılman gerek. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  20. Bu teklifin hala geçerli mi? :))Emin ol için kararır beni dinlerken.

    YanıtlaSil
  21. Yok yok kararmaz Ebrucum, çok iyi bir dinleyiciyimdir :)

    YanıtlaSil