Kurufasulyeli Barbunya Pilaki

Ekim 29, 2005

- Handan?
-Efendim canım.
-Napıyosun kızım?
-Bu saatte ne yapar Handan, çocuklara yemek hazırlıyorum tabi ki.
-Ben de kardeşimi davet ettim akşama,ev dandini, yemek yok, kurufasulye, barbunya yapıcam ama pişer mi bunlar düdüklüde bu saatten sonra acaba?
- Zor biraz o yavrucum
-Haşlanmaz mı?
-Valla herkesi haşlıyorsun kızım, fasulye de elinden kurtulmaz gibi geliyor ama , sen yine de başka bişi yap en iyisi.
-Sen ordan bana yollasana bişiler.
-Tamam canım, ben yaptırıp bişiler yollayayım.
-Yaptırıp yolla. Kız Handan ilk konuştuğumuz şeye bak.
-Evet yazıcam bloğuma bunu.

Efendim kelimesi kelimesine böyle başladı Daisy ile ilk telefon konuşmamız. Başka ne beklenirdi zaten.

-Handan bak, gelip de buluşmazsak paralarım seni.
-Ben de öyle düşündüydüm.
-Hergün bloğuna gelip uzun uzun yorum yazarım(Sanki hergün benim yazılarından uzun yazı yazmıyormuş gibi de konuşmaz mı Allahım:) Çarşaf çarşaf fotoğraf basarım. Bilgisayar kursuna gidicem ya öğrenirim onu da.
-Yaparsın senden korkulur valla. Yok kesinlikle tehdit altında değilim, biraz daha devam edersen akşam İstanbul'a varır varmaz direk sana geleceğim annemden önce .Hazır bu geceden yemeklerin de olacak.
-Ben basit yemekler yaparım bak asortik yemekleri Sima yapsın sana. Zaten ikinizden sebep İzmir'e taşınıcam yakında.
-Gel canım, hep beraber mutlu mesut yaşarız. (Simacım bu arada bi buluşup şu kızı çatlatamadan İstanbul'a gidiyorum ya, neyse dönüşte ayarlayalım artık)
-Nerede buluşalım, gelme sen benim dükkanıma, müfettişsin, casussundur falan.
-Evet canım, nereden bildin, yeşil kalemim, fotoğraf makinam, kameram ve ben gelip teftiş edicez seni. Aylardır duruma kılıf uyduruyordum ben.
...

İşte böyle arkadaşlar. Gidiyorum kendi ayağımla Daisy'nin yanına, pazartesinden sonra benden haber alamayanlar yetkili merciilere haber versinler.

Yapılacaklar Listesi:

  1. Kuaföre gidilip kendine çeki düzen verilecek, sönük kalmayalım hatunun yanında (Aslında botoks motoks iyi olurdu ama vakit yok makyaj malzemeleriyle idare edicez artık)
  2. Fotoğraf makinasının pili kontrol edilecek malum yaş 35, 100 fotoğraftan birinde düzgün çıkabiliyorum.
  3. Gülmekten yüz uyuşmalarına karşı krem mrem alınacak.
  4. Pastil de konuşma kapasitemizi arttırabilir . Onu söyliim Daisy getirsin .
  5. Şimdi bu kız gelirken gözlüğünü de takmaz benimkisini takmak unutulmayacak, körlemesine aramayalım birbirimizi.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :=))))))) allah sizi davul etsin emi:=)
    handancim, bayramin kutlu olsun ama oraya ayip olmasin konunun ciddiyeti bozulmasin diye buraya yazmayi tercih ettim. ben o yorum yaptigin yaziyi sildim, senin yorumda bu arada güme gitti umarim kirilmazsin. sana iyi yolculuklar, kiskandim bak simdi. olacak ismi bu. sen izmirde otur git önce dasiyle bulus, e alacagin olsun, ne diyeyim. daisy benim yerimede öp yanaklarini falan mincikla ne bileyim yap iste birseyler:=))

    fazla gec kalma bak, ona göre (tehdidimi de savurdum)

    YanıtlaSil
  2. ay simdi sen kizarsinda, benim ben uyuz sima:=))

    YanıtlaSil
  3. Yıkıldım şimdi Sima, o kadar uzun uzun yorum yazmıştım. Hay Allah, bu üzüntüyle napsam boş artık :)

    Valla Simacım, bi becerip buluşamadık, bizde yok meymenet, bana kalsa eminim mıy mıy derken Daisy ile de buluşamam ya hatun silkeliyor beni.

    Söz geç kalmam, görüşürüz canım :)

    YanıtlaSil
  4. Gidin tabi, buluşun, dedikodu neyim yapin.. Ama kızmam mı ben sana? kızarım elbette.. ben istanbul'dan ayrıldım diye herkeslerde istanbul'a gitmeye başladı.. Ne diyim ben sana şimdi?

    YanıtlaSil
  5. Sen herkeslerle buluşup nispet yaparken iyiydi değil mi Züper canım. İşte İstanbul'dayım :)

    YanıtlaSil
  6. Excellent, love it! »

    YanıtlaSil