Gülümse

Ekim 19, 2005

Hayat nice sürprizlerle dolu. Onu keyifli yapan da bu. Sen sadece tek bir yöne bakıyorsun ararken. Onun için görememen çok doğal aslında. Oysa kucaklarsan hayatı, teslim olursan herşeyinle. Bütün yönlere açılır penceren. Bir de bakmışsın ellerine gelmiş hediyen. Bu bazen dost bir sohbet olabilir, sabahın erken saatlerinde, bazen koskocaman bir aşk kalbinde.
Mucizelere inanmak gerek...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. kesinlikle :)
    hem hiç de fena olmamış ,ilkini
    bilmesem de,eline sağlık Handan'cığım ..
    eller yukarı !

    YanıtlaSil
  2. Gülümse hadi gülümse
    Bulutlar gitsin
    Yoksa ben nasıl yenilenirim
    Hadi gülümse...

    sürprizimi istiyorum ben. Mucizemi istiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Teslim oldum :)Teşekkür ederim asmakilit.

    YanıtlaSil
  4. Sen mucizelere inan, o gelecektir Gece ...

    YanıtlaSil
  5. Hayat mucizelerle dolu,olmayacağını düşündüğün birşey için bile içinde bir ümit beslemek,umudunu yitirmemek güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
  6. Olmayacak diye birşey yok ki Nilüfer.. Olmuyorsa başka bir güzellik vardır kesin, bütün pencereleri kontrol etmek gerek :)

    YanıtlaSil
  7. Hikaye yok ki siyaz, küçük mucizeler var sadece .

    YanıtlaSil