Buluştuk :)

Ekim 31, 2005



İstanbul yağmurla karşıladı beni, ama güler yüzlü dost sohbetle güneş açtı içimde.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Allah muhabbetinizi bozmasın.Handan bloğuma bakarmısın sobelendin şu an.

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmaz mı E , İstanbul bu.

    Amin ,teşekkürler Nilüfer. Bakıyorum şimdi bloğuna.

    YanıtlaSil
  3. o dost şu an seni karşılayan yağmur yüzünden grip oldu şekerim.....ayol handan mı çarptı;yağmur mu bilmiyorum ama bildiğim bi şi var...he he ..gelde oku blogumda ...ben roman yazcam...:)

    YanıtlaSil
  4. Yaw ben bakmayınca nete birkaç gündür, güzel izmir terk edilmiş.. İki deprem oldu diye gidilir mi yahu :). Ama Daisy ile buulşmaya gittim dersen, ona bişi demem..

    YanıtlaSil
  5. handan unutma sözünü ..!
    en yakın zamanda tekrarında , kimbilir şerefine kar da yağdırırım hem ;)
    ana kimlik de soran yok !

    YanıtlaSil
  6. İstanbul nazlı bir sevgili gibi, bir kere bağlandın mı bıktım desende bırakamazsın.

    YanıtlaSil
  7. Daisy sana söylemeyi unutmuşum ben hastalık yaparım canım, bir dahaki sefere handan aşısı ol öyle buluşalım:)

    Ufuk, ailem, arkadaşlarımın çoğu, akrabalarım İstanbul'da, ben de bayram yapmak istedim. Dönene kadar İzmir'e iyi bakın. Sana da baskın yapıcam bi gün :)

    Asmakilit, en yakın zamanda :)

    Bilal, teşekkür ederim, amin :)

    Hicanka, nereye gidersem gideyim bu şehir benim kara sevdam, bırakmama olanak yok.

    YanıtlaSil
  8. yellowdaisy said:
    o dost şu an seni karşılayan yağmur yüzünden grip oldu şekerim..

    Ahhahah! zuperin ahı tuttu işte.. ararsınız siz beni kıskandırmak için her şeyi yaparsınız öyle mi? buyrun işte..

    YanıtlaSil