Günaydın

Ekim 03, 2005



Gülümse hadi gülümse bulutlar gitsin... Yoksa ben nasıl yenilenirim, hadi gülümse.....







Şiirin devamı sir lunkfu da varmış . Oradan okuyabilirsiniz.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Yavaş yavaş güneşe hasret kalmaya başlıyoruz. Yerini kara bulutlara bırakıcak. İlk baharın gelmesi için takvim yapraklarını yırtmaya başladım...

    YanıtlaSil
  2. ben gelemez olaydım bugün buraya emi....bak taaaaaaaaaaa akşam geldim..çok yüz verdin bana handan...ondan oldu....yüz göz olmicektin benle....ben sabaha gelirim kısmetse...her yere yazarım bişiler...ay yesinler senin artistik duruşunu....yedim bile...sarı gacı seni....su bitti mi?bana bi bardak su versene...susadım henden...ay handan..ben gene girdim depresyona...çıkartsana beni bi ara handan depresyondan...elinemi yapışcam....he..ne diyon...yarın bi ara ilgilen benle sevabına...hadi şimdilik iyi akşamlar...:)

    YanıtlaSil
  3. Handan,senin görüntülediğin bulutlar daha iyimser geldi bana...

    YanıtlaSil
  4. Benim bulutlarım gülümsüyorlar :)

    YanıtlaSil