Pencere

Ekim 11, 2005

Kapılar kapalı
Duvarlar üzerime gelmekte
Keşke sen de olmasan
Ayışığı içeri dolmasa
Pencere

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNN
    kız sen ne duru kızsın ya...şiirlere bak...su gibi...benimkilerde..hüüüüüühüüüüüüüüüü..kız ne yazcam bugün bilmiyorum bloguma..romantikte değilim bu aralar..şiir yazı falanda gelmiyo soldan soldan..cozutayım ben gene en iyisi..
    sende taktın he duvarlara falan....kız ..enişteme söyle..büyük bi ev alsın sana..tapuyu senin üstüne yapsın ama...
    he...bende çok seviyorum seni..şımar hadi handan...şımarcaksan sen şımar şekerim....kız nasıl buldum ben seni ya..genelde belamı bulurum ama...sen piyangodan çıktın bana.....:)

    YanıtlaSil
  2. iyi ki pencere var, ya olmasa ,ya ay ışlığı içeri dolmasa, bırak dolsun, nihayetinde ışık değil mi?

    YanıtlaSil
  3. :) Günaydın Daisy, ben de yazamıyordum ne zamandır şiir, bu sabah bi haller oldu :) Valla şımaracağım bunca söze :)Güzel hatun..

    Desen, ayışığında deniz kıyısında oturamadıktan, çıplak ayakla çimenlere basamadıktan sonra, hiç görmemek daha iyi belki de...

    YanıtlaSil