Karman Çorman

Ekim 02, 2005


Ne tuhaf, o kadar az kendi başıma kalıyorum ki, yalnızlığımın farkına varıp tadını çıkartamadan zaman geçiyor. Kafamın içindeki gereksiz ayrıntıları uzaklaştırmaya çalışırken buluyorum kendimi.

Erkeklerimle dışarda yaptığımız keyifli bir kahvaltı sonrası şehrin orta yerinde ayrıldım onlardan. Bir deniz kıyısı buldum kendime. Deniz sesi, bulutlar, rüzgâr. İşte özlediğim gibi sereserpeyim.. Tekrarlıyorum içimden,işte sereserpeyim.. Kabul etmek istemiyor kafam. Karışıyorum.

Derin bir nefes alıyorum. Bırakmak istiyorum kendimi. Ama sımsıkı tutmaktan ne zamandır çözülmüyor parmaklarım.

İnsanlar, banklarda oturan aşıklar, falcılar, gemiler. Ortalarında garip bir yerdeyim. Dağıtıversem kendimi diyorum. Kilitlenmiş çekmecelerim. Bulamıyorum anahtarı ki açsam, çıkartsam ne varsa.

Sudan çıkmış balık misali. Hayır hayır, ne zamandır akvaryumda dururken okyanusa bırakılmış bir balık. Yüzeyim diyorum enginlere. Açılayım bu sığ sulardan. Korkuyorum...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bence sen okyanusa açıldığında da akvaryumu özlersin...Hayatta hep böyle olur..
    Alışkanlıklardan vazgeçmek zordur...
    Belki yalnız kalmak faydalı olabilmiştir sana ...
    Arada yalnız kalmak,kafa toplamak için idealdir...

    YanıtlaSil
  2. Evet Ece zor alışkanlıkları bırakmak, onların dünyası rahat, düşünmeden, risk almadan, güvende bir hayat.

    Ligeia, aslında en başta kendimiz etiketlemesek. Ya da umursamasak klişe kalıpları. Olamaz mıyız özgür acaba?

    YanıtlaSil
  3. handan, blogumda senin icin bir hediye var, bakarsan.......sevgiyle..sima.

    YanıtlaSil