...

Ekim 14, 2005

"Seni seviyorum" diyemeyenler var.

Sen onlardan olma...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Handan sabaha kadar uyumadın mı yoksa????Çok erkencisin bu sabah.

    YanıtlaSil
  2. KİME DİYORSUN BUNU BAKALIM:)
    BEN DAHA ÖNCE SÖYLEMİŞTİM ZATEN DİMİ?
    YARADILMIŞI SEVERİM YARADANDAN ÖTÜRÜ
    BUGÜN BÖYLE BÜYÜK HARFLİ OLDU AMA
    GÜNAYDIIN

    YanıtlaSil
  3. tamam...seni seviyom handan...
    günaydın ayrıcana...ben hala davul gibiyim handan...bi ara gelimde bi fincan kahve dök başımdan aşağıya....simaya gitmem gerek şimdi....bazı problemlerimiz varda...AY KIZ BAKARMISIN BANA YAAAA..GERÇEK HAYATTA ÇIKARDIĞIM PROBLEMLER YETMİYO...SANALDADA PROBLEM ÇIKARIYOM 4 AYDIR...HÜH BANA HE....

    gelcem sonra yazılarını okumak için..oğlum yeni uyandı..bugünde göndermedim okula..kahvaltısını yaptırayım sendeyim ..ama önce zimaya gitçem:)

    YanıtlaSil
  4. Bence de gitmelisin Sima'ya, alem hatun. Hayatın aksiyon senin, ne güzel :)

    Ben de seni seviyorum Daisy :)

    YanıtlaSil
  5. demeyenler demiyo anacım.... onlara inat ben hep söylücem bak söylüyorum da kız...SENİ SEEEVİİİİİİİYORUMMMMMM. Oh beeee

    YanıtlaSil
  6. bir de bende diyenler var. madem sende niye söylemiyosun güzelce di mi.

    YanıtlaSil
  7. Demeyenler demesin Selmacım, biz diyelim yine de... Seni seviyorum :)

    Haklısın Ezero. Çok kıymetlidir onların da sevgisi, peşin almadıkları sürece karşılığını vermezler. Lütfederler.

    YanıtlaSil