Yaşasın Cuma :)

Ekim 28, 2005

Işıl ışıl bir sabah var İzmir'de. İnsanın uyanası geliyor.

Belki bugün o gündür

GÜNAYDIN

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Ankara ise kapkaranlık...

    İnsanın uyanası gelmese bile sürekli öten çalan saat uyandırmak zorunda,onun görevi o. Benim görevim? İşe gelip bi dolu işimin arasında çalışmadan ve çalışmadığımı fark ettirmeden blog okumak.

    Ama yine de bugün o gün.

    Günaydin

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Gece,Ankara'nın havasına bakma sen, güneşin olsun gönlünde :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydınnnnnnnn herkese
    Evet bugün Düzce çok sisli ve hava kapalı.İnsanın ruhu sıkılıyor ama bugünün Cuma olması ve öğleden sonranın tatil olması beni mutlu ediyor :-)))

    YanıtlaSil
  4. Evet ülkemizin çeşitli yörelerinden sabah havası almaya devam ediyoruz :)

    Günaydın Nilüfer, ne diyordu ünlü hava durumu spikerimiz havalar ne olursa olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Valla Temha bugün Bursa deyince yegane düşüncem İstanbul'a giderken iftar trafiğine takılmadan geçmek için evden kaçta çıkmam gerektiği, korkulu rüyam orası benim :)

    YanıtlaSil
  6. yaa geçenlerde yazdığım yazıyı unutun.. hem ben onu şaka olsun diye yazmıştım :) yalan.. şimdilik böyle trafik tıkalı, yerler kazılı ama geçecek sanırım yani umarım.

    YanıtlaSil
  7. Tünaydın.

    Ben geç kaldım.

    Biletimi aldım da.

    İzmir'e gidiyoruuum.

    YanıtlaSil
  8. Temha canım, biliyorum ben oradayı, 3 saat cebelleştim geçen ramazan, ne desen boş :)

    Yaa, Aslı, Hay Allah, üzüldüm valla.Sen geliyorsun diye üzülmedim tabi, ben yokum o sırada diye üzüldüm :)

    YanıtlaSil