Çanlar Kimin İçin Çalıyor

Ekim 08, 2005

"İnsan ada değildir, bütün de değildir tek başına, anakaranın bir parçası, okyanusun bir damlasıdır; bir kum tanesi bile alıp götürse deniz, küçülür Avrupa, sanki kaybolan bir burunmuş, dostlarının ya da senin bir yurdunmuş gibi; bir insanın ölümüyle eksilirim ben, çünkü bir parçasıyım insanlığın; işte bu yüzden hiç sorma çanların kimin için çaldığını, çanlar senin için çalıyor..."

John Donne

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. ne bildin kız?çanların benim için çaldığını...ay bu kitap beni bayıltmıştı okurken..filminide seyrettim..onu seyrederkende bayıldıydım...kasvetli biraz..aynı ben gibi...ding dong...evdesin mi handan?ben ütüye başladım şekerim...hadi sende çay demle....

    YanıtlaSil
  2. Aferim bugün çok geç kalmadın Daisy, çalış bakayım güzel güzel.

    YanıtlaSil