...

Ekim 14, 2005

Kitabım,

çayım,

içine gömüldüğüm koltuğum,

sesiz bir ortam...



Gece, hazırım keyfini çıkartmaya...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Çaydan bir bardakta bana ikram edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Tabi ikram ederim Nilüfer:)

    YanıtlaSil
  3. ''Ben sana mecburum'' gibi birşey bazen gece keyifleri, huzur dolu bir mekan ve binlerce uçuşan düşünce yakalamaya çalıştığın ya da öylece seyire daldığın... şimdi gece hazırlanmakta keyfini çıkarmaya, onca hüznün saklandığı o karanlıktan bir tat alabilen herkesle ...

    YanıtlaSil
  4. Gecenin hüzünlü kallarında sarılıp sarmalanmak, gündüzün yıpratıcı kahkahalarından sonra bambaşka bir huzur veriyor insana. Gün ışığında gözükmeyen yıldızlar parlıyor bir bir.Ben oluyorum,sabahın ilk ışıkları vurup da başkalarına ait olana kadar yeniden.

    YanıtlaSil
  5. ooooooooooooh
    iyi keyifler

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Çiğdem :)

    YanıtlaSil
  7. "Gece, hazırım keyfini çıkartmaya" yine üzerime alındım :)Artık böyle oldum, şarkılarda kitaplarda falan gece lafı geçince bir üztüme alınma, bir kibirlenme, bir böbürlenme. Noluyorsa. En son Ahmet Altanın En uzun Gece kitabını okudum, adında gece geçiyor diye.

    Nasil gecti peki gecen?

    YanıtlaSil
  8. Ha ha, Gece , cümleyi yazdıktan sonra benim de aklıma sen gelmedin dersem yalan olur :)

    Eee, bütün güzellikleri toplamıştım yanımda, güzel geçmez mi hiç?

    YanıtlaSil
  9. hayır ama böyle şeyler yazmayın ben kötü oluyorum, bunca yıldır annemin pastalarıyla sıcak çayını yanıma alıp güzel güzel keyif yaptığım günler aklıma geldi.

    ama size nispet, bayram tatilinde sık sık yapacağım bunu:)

    YanıtlaSil
  10. :) Ben mutlu olurum yaparsan. Anneyim ama annemin çayının yerini hiçbirşey tutmaz benim için de :)

    YanıtlaSil