Ölü

Ekim 10, 2005

Senden nefret etmek ne kadar kolay. Zorlukla dizdiğim tuğlaları bir sözle yıkabiliyorsun. İçimden ölse umrumda olmaz diye geçiyor. Hemen o anda ölüyorsun.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. "o" ben tuglaları daha dizmeyi bitiremeden yıkıyor tuğlalarımı ama hiç altında kalmıyor yıkıntının...

    YanıtlaSil
  2. hiiii...ne diyon sen ya...korktum valla...bismillah..

    YanıtlaSil
  3. bi tanesi....ben gidiyorum eve..sabaha görüşürüz canım...kendine iyi bak...sabaha buradayım ben..toparla ortalığı...
    ya benim tabelayı neden söktün ki....aşkolsun...niye söktün handan?naptım ben sana?bak küs gidiyom eve..kalbim kırık gidiyorum....:(

    YanıtlaSil
  4. Gece, hiç altında kalmaz onlar. Nasılsa bir yolunu bulup kurtulurlar.

    Daisy, sabah gürüşürüz, kızım dedik ya bu yazı kendini yok edecektir diye,ama sen iste yeter asarım canım yeniden, o tabelanın fotoğrafını çekeceğim diye giden arabayı durdurup indiydim ben :)

    YanıtlaSil
  5. tuğlaların arasına sıva döşedim
    ama
    bu seferde aldı balyozu
    hiiiç acımadan drooonnkkss diyee yıkıverdi
    tuğlalardan örülü duvarımı
    kırık dökük tuğlalara baka kaldım
    o ise kahkahalar atarak kaçtı gitti
    accabaaa
    peşinden koşsammı bi temiz tokatlasam kendisine gelir mi ??

    YanıtlaSil
  6. Valla o kendisine gelir mi gelmez mi bilmem ama sen kendine gelebilirsin, sinirlerin yatışır biraz. Boks eldivenlerimi vereyim mi?

    YanıtlaSil