Allahım, dilimi ısırayım bu hafta göğsümdeki öküz kalkmış, bana biraz nefes bırakmış. Yapacak işim, plânım falan da yok. Cennette gibiyim.
İki gündür söylediğim gibi yediklerime dikkat ediyorum. Az yemiyorum kesinlikle. Doyana kadar keyifle yiyorum. Sadece sağlıklı sevdiğim şeyleri seçmeye çalışıyorum. Kahvaltıda ekmek yemiyorum. İlk gün devasa bir kâseye iki yumurta, domates, salatalık, peynir, ceviz, zeytin doldurdum yedim. Dün kırmızı pancarın yeşilliğini kavurmuştum. Ona iki yumurta kırdım. Evde patates salatası vardı. Yanına onu aldım. Peynir. Zeytin. Bu saydıklarımın sayısı falan yok. Doyana kadar. Aslında peynir de yememek iyi geliyor ama onu yapasım yok.
Pazartesi akşamı dışarıda yedik. Tavuklu bir salata aldım. Ama yanına annemin patates kızartmaları, Can'ın haşlanmış mısırından da yedim.
Dün de bir tabağa beş altı köfte, haşlanmış börülce (üzerine nar ekşisi) ve patates salatasının dibini aldım.
Bu arada hafta sonu arkadaşım nefis sütlü tatlı yapmıştı, bol bademli kayısılı. İki gündür onu yiyorum her öğün :D
Cips atıştırıyorum bir kaç tane. İstediğim kadar.
Yediklerimi sonsuz yeme iznimi kendime verdiğimden beri doyuyorum ben. Cips paketlerini de dört beş günde bitirir oldum. Zira yetince bırakıyorum. Sırf bu güzel duygu geçmesin diye katı rejime yeniden dönmek istemiyorum asla.
Tartı bir kilo eksik gösteriyor. Ama o pek bir şey sayılmaz. Zaten ilk gün çok şişmiştim. Haftaya belimin ve bacaklarımın ölçüsüne bakacağız.
Akşam sekizden sonra öğlen on ikiye kadar bir şey yemiyorum.
Karnım acıkırsa derin bir nefes alıp kendime soruyorum. Yiyeceğin şey çektiğin ağrılara , kramplara değer mi ?
Şu an saat on bir buçuk.
Yumurta haşladım. Üzerine yoğurt ve sos döküp cılbırımsı bir şey yapacağım. Peynir. Domates. Güzel lavaşlarım var. Arasına peynir koyabilirim. Ama bakıyorum çok da istemiyorum, istediğim zaman yerim diye bırakıyorum. Karabuğday patlaklarım var. Doymazsam onlardan yiyorum. Dün kahvaltıda bir tane yedim.
Dans çalışmaya başladım. Pazartesi ve bugün pilates yaptım. Dün akşam maç izlerken de aldım ağırlıkları elime. Çok bir şey yapmadım ama (tenisçi dirseği oldu olacak gibi kolum, ağrıyor, o yüzden zorlamıyorum) yine de boş oturmaktan iyidir elimde tutmak. Mutfakta müzik açıp dans ederek iş yapıyorum. Aklıma geldikçe hareket etmeye çalışıyorum işte.
Bu arada, hamile değilimdir di mi :D Burnum sızlardı hamile olsaydım. Ay hadi nur topu gibi menopoza geçeyim artık ben. Perisi beni delirtti.































