Kitaplar

Ekim 09, 2005


Ufuk beni ebeleyeli epey oluyor herhalde, bir türlü yazamadım. Şimdi yazmaya çalışayım.

**Kaç kitabın var?

Bilemiyorum buna şu kadar kitabım var diye cevap verebilen birisi olabilir mi? Saymadım.

**En son aldığın kitaplar nedir?

En son Ferrarisini Satan Bilge (Robin S. Sharma ) ile Şeker Portakalı (Jose Mauro de Vasconcelos) nı aldım.

**En son okumakta olduğun kitap?

Şu anda Çocuğunuza Sınır Koyma (Robert J Mackenzie) okuyorum.

**En çok etkilendiğin dört kitap?

Her zaman söylediğim gibi Bir (Richard Bach), her okuduğumda içinde başka bir güzellik bulduğum kitaplardan.

Üzüntüyü Bırak Yaşamaya Bak (Dale Carnegie), ilkgençliğimin bana pozitif enerji veren kitaplarından. Şu anda bu tarz çok kitap var ama benim için onun yeri farklıdır.

Simyacı (Paulo Coelho) , sanırım bir söz söylememe gerek yok.

Veronica Ölmek İstiyor (Paulo Coelho), isminin aksine insana yaşama sevinci veren bir kitap.

Bir Çift Yürek (Marlo Morgan), evrenin benim için , benimle olduğunu ve gereksiz kaygı ve telaşların yerine ona güvenmeyi öğrendiğim kitap.

Savaşçı (Doğan Cüceloğlu)
Bu son ikisi ikilemler içinde kaldığım işten ayrılma döneminde bana yardımcı oldular doğru kararı vermem için.

Bülbülü Öldürmek (Harper Lee), iki küçük çocuğun gözünden hayat, ırkçılık,dostluk, aile üzerine harika bir kitap.

Şeker Portakalı ( Jose Mauro de Vasconcelos), insanın içini sıcacık yapan, her okuduğumda kesin ağladığım acıyı keşfeden küçük bir çocuğun öyküsü.

Yüreğinin Götürdüğü Yere Git (Susanna Tamaro)

Daha Çok Ateş Daha Çok Rüzgar(Susanna Tamaro), hayattan sıcacık , düşündüren mektuplar.

Gülen Düşünceler (Şakir Eczacıbaşı) Bernard Shaw'ın eserlerinden derlenen sözlerle hazırlanmış harika bir kitap. Hep elimin altında durur.

Küçük Prens (Saint-Exupéry) içinde çok şey barındıran küçücük bir kitap.

Bunların yanısıra

Ejderha Mızrağı serisi (Margret Weis-Tracy Hickman)

Yüzüklerin Efendisi (J.J.Toiken) bu seriler beni farklı dünyalara sürüklüyorlar.

Da Vinci Şifresi (Dan Brown)

Melekler ve Şeytanlar (Dan Brown) yine keyifle okuduğum kitaplar.

Vakıf (Isaac Asimov) kendimde olmadığı için vahlandığım bir seri.

Bir de

Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler,

Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler ,

Çocuğunuz Büyürken Sizi Neler Bekler (Arlene EISENBERG, Heidi E. MURKOFF, Sandee E. HATHAWAY) hamilelik ve doğum sonrası bana en yardımcı olan seri.

Şiir kitaplarımı saymıyorum, sıkıldığım zamanlarda elime alıp yüksek sesle şiir okumayı çok severim. Başucu kitabımsa annemin Pervaneler isimli şiir kitabı, her geçen gün bana daha yakın geliyor sanki.

Biraz uzattım galiba. Ama konu kitap olunca kendimden geçiyorum :)

Daisy, Sima, Nymphia ben de sizleri ebeleyeyim , haydi sıra sizde.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. dört tane demişler ama maşallah...
    veronika ölmek istiyor'u okuduğumda çok etkilenmiştim gerçekten harika bir kitap.
    öyle ki onun üstüne epey bi kitap okuyamadım.

    YanıtlaSil
  2. Sana da iyi geceler zeze, sesini duymak güzel :)


    İvriz daha devam ediyordum da bir an durdum, abarttığımı fark ettim. (Aslında okuduğum tüm kitaplar bunlarmış falan, ha ha ha ) Evet Veronika Ölmek İstiyor çok güzel gerçekten de.

    YanıtlaSil
  3. şimdi gördüm handan..tamam şekerim.....mesaj alınmıştır..yazarım bende...kız ben hala uyanamadım yaaaaaa.....sonrada yakan top oynicez ama...söz di mi?söz di mi handan?di di mi?
    sen benim çocukluğumu düşünebiliyor musun handan?bu halimden daha beter bişeydim ben:P

    YanıtlaSil
  4. Aaa bak çok güzel yakan top oynardım ben, hiç yanmazdım, gıcık kaparlardı :) Yakmayan bişi oynayalım gene de biz Daisy, ya da ya da ütü yapalım yine, ama o da yakan birşey.

    YanıtlaSil
  5. :)) Yaw bu kitapları okumuş olan insan süper bişi olur be.. Kendine güven, başarma inancı, motivasyon, ajitasyon, Allaaaah.

    YanıtlaSil
  6. Zaten süperim Ufukcum :)

    YanıtlaSil