Kaptanlar ve Krallar

Ekim 18, 2005

"... Sen de cesur musun Joseph Francis Xavier?"
Joseph "Ben herşeyi yapabilirim" diye cevap verdi.
Mr. Healey başını salladı "İşte parola budur oğlum. Sağ kalabilen insanların parolası. Eğer başka birşey söyleseydin bundan onra seninle ilgilenmezdim. Bana katılmak ister misin?"
"Bu vereceğiniz ücrete bağlı"
Adam yine büyük bir takdirle başını salladı. "İşte hoşuma giden bir laf daha. Eğer bunun başka şeylere bağlı olduğunu söyleseydin, seninle boşyere uğraşıp vakit kaybetmezdim. Para : İşte işin candamarı .... "
.......
Joseph yanında ayakta duran adama "Bir yolunu bulacağım" dedi. Mr Healey "İşte " diye mırıldandı "Hoşuma giden bir söz daha, bir yolunu bulacağım. Neyse ki Adam, İsa aşkına bana yardım edin beyefendi, çünkü ben Allahın belası, tembel, budala, bir işe yaramaz herifin biriyim, sizin hristiyan merhametinize sığınıyorum demedin."

Taylor Caldwell

(Ben bu kitabı okuyalı tam 13 yıl olmuş. İnanamayıp parmak hesabı yaptım, yine onüç. Tarih atmasam daha iyi olacak kitaplara...)

Benzer yazılarım

1 Yorum yap