Peace Sells

Ekim 26, 2005

Bu da bir Megadeth klasiği, muhakkak dinlemek gerek...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. bugün power fm olmuşun bakıyorum..çıstak çıstak...ay handan cime söyledim sabah msnde..handan gelirse selam söyle diye..
    sanada sölim..cimi görürsen sende ona selam söyle...he he ..
    benim çok acayip işim var bugün..bi sürü reçete ..cozutamıyom bugün..başım gözüm dönük her bi yana...hadi ben gittim şimdi..sen göz;kulak;burun felan ol gene benim yandan yemiş bloga..hade bakem:)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin hatun, Allah bereketini arttırsın :)

    YanıtlaSil
  3. "peace sells"
    evet,
    de, ...
    az gelmiş, yetmemiş, ...
    "but who's buying?"

    YanıtlaSil
  4. Haklısın pinhanarcat, kim alıyor?

    YanıtlaSil
  5. Vay be. Koskoca Peace sells başlığı. Topu topu 4 yorum.
    Dave Mustaine'i, David Ellefson'ı,
    Chris Poland'ı ve Gar Samuelson'ı buradan tebrik ederken, bu güzide şarkıyı bizlere armağan ettikleri ve harikulade icralarıyla kulaklıklarımızı renklendirdikleri için çok teşekkür ederiz.
    Sanatçılarımız şimdi sizlere, sözleri ve bestesi gene kendilerine ait olan Good Mourning/Black Friday isimli şarkıyı icra edecekler. Giriş taksimi Polandzade Chris bey'den.
    Handan hanım, link lütfen:)
    (Sadece solo, şarkıyı dinlemek isteyenler albümü alsınlar.
    Kürşad yazıları, 28 yıldır sanatla sanatçıyla dost)

    YanıtlaSil