Es

Ocak 29, 2006

İçimdeki sözcükler hoşuma gitmedi, bir müddet sus hakkımı kullanmak istiyorum .

Söz, yorum sayısı yüzü aştığında döneceğim :)

Benzer yazılarım

117 Yorum yap

  1. 100 çok, 21 de anlaşalım.
    21 çok tutulan bir rakamdır 2 de 1 gidenler aleminde...
    Handan, dinlen...
    Ama 21 olunca çık... :) Yoksa, oyun bozulurrr...

    YanıtlaSil
  2. Hasan ağabeyim doğru söylemiş..
    100 çok..
    Biraz indirim yapmanı talep ediyoruz.. Türkiye'deyiz ve her şeyde pazarlık payı vardır:)

    Dilerim kelimelerinle en kısa zamanda dile gelirsin..

    YanıtlaSil
  3. Ben yine de 100 yapmak için çabalarım..

    YanıtlaSil
  4. Birkaç itirafım vardı onları senin sayfanda dile getireyim bari..

    YanıtlaSil
  5. Vazoyu ben kırdım..
    Anahtarı sehpaya atıyordum biraz hızlı kaçtı ve vazoyu devirdi..
    Üzgünüm..

    YanıtlaSil
  6. Sanalda tanıştığım kızla kötü şeyler yaptım bilgisayarın başında..
    Pişman değilim..

    YanıtlaSil
  7. Tanışmak istiyorlar ama cesaret edemiyorum..
    Karar verdim 1 ay içinde kesin biriyle tanışacağım..

    YanıtlaSil
  8. Bir türlü utanmaktan vazgeçemiyorum..
    Şu utangaçlıktan kurtulmazsam hayatı zindan edeceğim kendime..

    YanıtlaSil
  9. 18'inde maaş alıp 20'sinde bitiriyorum.. Kredi kartının taksit imkanı yüzünden alış-veriş manyağı oldum.. Bu kadar cimri biri bu kadar para verince içim içimi yiyor haliyle..

    YanıtlaSil
  10. İşyerinde deli gibi çalışıyorum..
    Çalıştıkça unutuyorum hüzünlerimi..
    Ne iş verseler yapıyorum ve bu yüzden ben izne çıkınca milletin suratı asılıyor..

    YanıtlaSil
  11. İşe ilk girdiğim zamanlar tren kazası oldu..
    Bababam hâlâ alay ediyor :
    "sen girdin kazalar arttı"

    YanıtlaSil
  12. Hiç bir konuda anlaşamasam da
    her daim tartışsam da
    Can YÜCEL misali haykırırım her zaman
    "ben hayatat en çok babamı sevdim"
    deyü..

    YanıtlaSil
  13. Ayın 31'inde doğum günüm..
    Artık yaşlandığım hissi uyandı bende..
    İki senedir sevmiyorum doğum günlerini ve yılbaşlarını..

    YanıtlaSil
  14. Sevmemem hediye beklemiyorum anlamına gelmez tabii :)

    YanıtlaSil
  15. Bir haftadır annem yoktu ..
    Teyzemlere gitmişti..
    Yaklaşık 3 saat önce yeniden geldi kendisi..
    Evimiz temizlik görecek.. yemek pişecek..

    YanıtlaSil
  16. Sen hiç ateş böceği gördün mü ?

    Ben hiç göremedim.. Merak ediyorum..
    Zaten oyunu da görememiştim..
    Sonradan tv.de çıktı da görme şansım oldu..

    YanıtlaSil
  17. Şimdi msn'e biri geldi..
    Yarın devam edeceğim..

    YanıtlaSil
  18. Birşey daha söylemek istiyorum bugün :
    Yazdıklarını ve resimlerini çok kıskanıyorum..

    Hayatı gerçekten yaşayan ve zevk alanlardansın..

    Bak şımarmak yok ama tamam mı :)

    YanıtlaSil
  19. ohoo yüz koment yazmkta ne varr

    YanıtlaSil
  20. her gelen bi tık yapsa klavyesine tamam
    yarına kalmaz gelir

    YanıtlaSil
  21. Handan'cığım biz seni seven dostlar alarak çok yakında tamamlarız 100'ü merak etme, bak çağlar çalışmaya başlamış bile sağolsun:)) Bak gün içinde ne yaşadığımı an be an anlatır en azından 50 yi tamamlarım bir günde , ama olan senin sayfana olur:)) çabuk dön, sevgiyleee

    YanıtlaSil
  22. ben ancak üç tane yapabiliyom bi de kill everything demek istiyorum :P

    YanıtlaSil
  23. BEN DE GELDİMMM :)

    Bi katkı da benden olsun..

    YanıtlaSil
  24. demek öyle handancım:))

    YanıtlaSil
  25. merak etme 100 ü geçersin sen:))

    YanıtlaSil
  26. pardon yaaa.. iyi geceler handancım, demeyi unutmuşum:))

    iyi geceler handancım:))

    YanıtlaSil
  27. parti mi var...:)

    YanıtlaSil
  28. 100 comment yazma işi cidden keyifli olacak doğrusu..

    YanıtlaSil
  29. & işte bu 30uncu comment..

    YanıtlaSil
  30. ama sence de daha şimdiden bir comment kirliliği olmadı mı? :)

    YanıtlaSil
  31. geri dönmek için 32 de fena sayılmaz bence.. ;) ne dersin?

    YanıtlaSil
  32. neyse minik kardeşim uyumak için beni bekliyor.. yoksa sabaha kadar keyifle zırvalayabilirdim yani.. bu nedenle ben 33 de nöbeti bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  33. bu arada çağları'ın itiraflarına da çok güldüm.. gece gece iyi geldi..:)

    "Bu kadar cimri biri bu kadar para verince içim içimi yiyor haliyle.."

    YanıtlaSil
  34. ya handancım yaa...son yazdığım yorumu kabul etmedi sistem. çok mu uzun yazdımdı nedir? neyse. merak etme 100 ü geçeriz bizzz:)))

    YanıtlaSil
  35. hee bak bende pek güldüm çağların itiraflarına. azıcık daha gelmezsen epeyce itiraf öğrenicez çağlardan:))))kaç oldu yorum? ben sayamıyorum da...

    YanıtlaSil
  36. Çok üzgünüm çok..
    Çok sevdiğim bir insanı kaybettim..

    YanıtlaSil
  37. Sanalda tanıdığın insanları sanalda kaybetmek çok kötü..

    YanıtlaSil
  38. Gerçi 1 buçuk senedir tanışıyoruz ve böyle kopuşlar çok yaşadık..
    yeniden isterse tekrar sohbet edebilme imkanımız olur ama..
    isterse..

    YanıtlaSil
  39. Bilmiyorum ki benimle iletişim kurmak ister mi ?

    Ben onun yerinde olsam iletişim kurmak istemem..
    Devamlı dert anlatan birindense güler yüzlü insanları tercih ederim..

    YanıtlaSil
  40. Gece saat 1:54..
    Her sabah olduğu gibi yine 5:30 da uyanacağım..
    uyumak istemiyorum.. uyuma mecburiyetim varmış hissine kapılıyorum..

    YanıtlaSil
  41. Sabaha kadar otursam..
    senin yorum sayısı 100'e tamamlasam
    böylece verdiğin söz gereği gelsen..
    uykusuz işe gitsem..

    Var mı ben de bu kadar cesaret

    YanıtlaSil
  42. Cesaretsizin en önde gideniyim ben..
    İnsanların yüzüne bakmaktan utanan, başkası alay etmesin diye önce kendi alay eden birinde cesaret ne arar..

    YanıtlaSil
  43. Yine uyuyacağım..
    yine uykulu uykulu işe gideceim..
    yine demiryollarının tüm boş işlerini ben yapacağım..

    YanıtlaSil
  44. Sonra çok mutluymuş taklidi yapacağım..

    YanıtlaSil
  45. Bunun adını da yaşamak koyacağım..
    Peh..

    YanıtlaSil
  46. Yarın ne giyinsem..
    ufff...
    aslına bakarsan buldum giyinecek gömlek.. kravat ama yakıştıramıyorum bir türlü..
    Sordum ablalarıma onlar iyi dedi..
    Değil işte..
    bu surattan bu bedenden bir iyilik çıkmaz..
    Hele hele bu karektere iyilik yaraşmaz bile..

    YanıtlaSil
  47. Neyse Kenan DOĞULU gibi dile gelmek gerek.. Dün sen de yazmıştın..

    Boşverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

    YanıtlaSil
  48. 49 olmuş.. 50 yapayım bari dedim ve yapıyorum..
    Elliiiiiiiiiiiiiiiiii


    altmışşşşşş

    yetmişşşşşşş

    seksennnnnnn

    doksannnnnnn

    yüzzzzzzzzzzzzzzzz

    banyoda yüz.. lavaboda yüzzzzz

    Yarın hatırlat ta çingene türküleri söyleyim sana biraz..

    YanıtlaSil
  49. Valla taktım kafayı ya..
    Acaip moralim bozuldu..
    MSN.den de sildim..
    Kaybetmek istemiyorum..
    Ama o girişimde bulunmadan da tekrar sohbet etmem..

    Bu ne biçim karakterdir ya..

    YanıtlaSil
  50. Tamam tamam.. sustum bu günlük..

    YanıtlaSil
  51. Ya aslında var ya sen bu sayıyı 100'den 200'e çıkar..
    Ben demin indirim yapmak içinuğraşıyordum ama sevdim bu işi..
    Şu hayatımı burada yazayım..

    YanıtlaSil
  52. Yalnız burası bizim site olmayınca kendimi misafirmiş gibi hissediyorum..
    Normal şartlar altında sapıklığa başlamış olurdum ama misafirim..

    YanıtlaSil
  53. "Normal şartlar altında" dedim de aklıma kimya geldi..
    Kahrolası lisede tutturmuştuk N.Ş.A. diye.. Nerden geldi ki aklıma yahu.

    YanıtlaSil
  54. Ufff ya..
    ya bir daha benimle konuşmak istemezse..
    Yarın gelirim de eğer mailiing öremezsem kafayı yerim cidden..

    YanıtlaSil
  55. N.Ş.A daki standart neydi ?

    Normal şartlar neydi yani..

    100 santigrad derece idi onu hatırlıyorum ama.. gerisini hatırlamıyorum..

    YanıtlaSil
  56. Bak gvrdün mü Normal Şartları bile bilmiyorum..
    Normal değilim ben yahu..

    YanıtlaSil
  57. Şunu 60 yapayım da kapatayım olayı..
    Yarın ben işten gelene kadar 100'e tamamlarsar sanırım..

    YanıtlaSil
  58. Yalnız ben seni kıskanıyorken niye gelmeniistiyorum anlamadım ki..
    Geliyorsun bir resim ekliyorsun
    altına iki satır bişey yazıyorsun ve beni kendine hayran bırakıyorsun.. Sonra benim içim içimi yiyor niye ben böyle yazamıyorum diye..
    Aaaa ben yazdıklarımı geri sileyim yahu.. olayın bu tarafını düşünmemiştim..

    YanıtlaSil
  59. Yok yok 60'ta kalmasın..
    Zaten silmem ..
    samimi olmak gerekirse gelmeni istiyorum..
    ve söz verdin.. 100'de geliyorsun..

    YanıtlaSil
  60. Aaa bak geçen gün ne oldu biliyor musun ?
    bilmiyorsun değil mi..
    dur ben yazayım da bil..

    Sen de bir bilen ol..

    YanıtlaSil
  61. Bayramdan sonraki ilk gündü..
    ikinci de olabilir..
    bir gün için tartışmaya değmez..
    Amannn bayramdan sonraki bir gün işte.. ne farkeder ki..

    YanıtlaSil
  62. Gece saat 5 olmuş.. -ki aslında sabah- bir alart sesi geldi aşağıdan..
    Ses rahatsız ediciydi..
    gene kimin arabası diye söyleniyordum.. Ama hiç bakmadım..

    YanıtlaSil
  63. Sabah polisler gelmiş..
    meğer bizim alt katta vestel bayii var.. onu soymuşlar..

    YanıtlaSil
  64. Benim duyarsızlığım var tamam..
    ama ne yapayım her zaman çalıyor arabaların alarmları böyle..
    Her çalan alarma bakarsam benim ömrüm balkonda geçer..

    YanıtlaSil
  65. Bir de "vestel bayii" dedim ama umarım reklama girmiyordur bu..

    YanıtlaSil
  66. Olur mu ya..geri gel..

    YanıtlaSil
  67. Neyse ben gelmisken sunu 70 de yapayim bari..Senin uzaklarda olmana dayanamayiz..Kucuk hayati dusunduren cumlelerinle,lazimsin sen..

    YanıtlaSil
  68. Bu arada caglara cok guldum..N.S.A, 24 derece, oluyo sanirim oda sicakligi filan..22.4 litreydi bir mol gaz..o kadar hatirliyorum valla..

    YanıtlaSil
  69. Iyi geceler Handancim..Burda daha yeni yatiyorum, saat 1.30am, ordaysa sabah...Bu celiski ilginc geliyor..

    YanıtlaSil
  70. Ben seni çok özlerim Handan
    zaten günaydına da gelmez oldun son günlerde.

    bir de ben çok pis hile yaparım Handancığım ,zırt pırt gelir gerekirse,100 tane yorum yazarım.

    YanıtlaSil
  71. Bak dememişmiyidm yine ben.Şimdi Daisy haber verdi,Handan bana izin vermiyor ara vereyim diye bak gitti dedi.Hemen koştum geldim,bak ne badireler atlattım,aklım sende kaldı .Geri dööön

    YanıtlaSil
  72. Daisy yazmamış ama ben sebebini biliyorum,o da bazen ara verme ihtiyacı duyuyor tabii.Eeee benim yazılarımın uzunluğuna bakarak, ve yazı eklemediğim gün olmadığını hesaba katarak ne kadar çenem düşük anlayabilirsin sanırım.
    Ne diyordum ?

    YanıtlaSil
  73. Hah şimdi aklıma geldi,dön diyordum

    YanıtlaSil
  74. Handaaaaaaaaaaaan
    Geri dön

    YanıtlaSil
  75. Hiiiişşşttt Handan,

    nasıl oldu minkler.Benimki iyileşti.

    Ben nazara inanmazdım ama Daisy diyor ki, nazar değmiştir sie.Ben Kerem'e bile takmam ,bırak evi,arabayı.Şimdi her yere deli Aysel gibi boncuk asacağım.

    YanıtlaSil
  76. Handan yaaaaaa,

    çok işim var ,bak kovulacağım şimdi,geri dön amaaaaaaa yaaaaa.

    YanıtlaSil
  77. Handan,burada güneş açtı.

    Hadi buraya da açsın

    YanıtlaSil
  78. Daisy blogunda birine yazı yazmış

    Acaba kime?

    Dannnn

    Az sonraaaaaaaa

    YanıtlaSil
  79. Bir yorum da benden olsun :)

    YanıtlaSil
  80. Öyle dedim ama hani yorum nerde :)
    Durmak bazen nefes almaktır hayattan...

    YanıtlaSil
  81. Dön artık bekliyorum...

    YanıtlaSil
  82. Hem buraya,hem İzmir'e

    YanıtlaSil
  83. Gitme gitme gitme kal bu şehirde
    şarkılardan gidelim bugün.

    Handan bugün hastayım 2 gün de rapor aldım doktordan, bak hasta halimle buralarda geziniyorum yine... ( 92.yorum)

    YanıtlaSil
  84. Yaaa neden böyle yaptın çocuğu uyuttum geldim şuraya arkadaşım neler döktürmüş bakayım dedim ama bişi yok..

    YanıtlaSil
  85. eeeeeeeee havalar nasıl Handan
    93. yorum

    YanıtlaSil
  86. Düzcede havalar oldukça soğuk
    94. yorum

    YanıtlaSil
  87. Hiç halim yok gidip dinlenmeliyim.Artık diğer yorumlarıda diğer arkadaşlardan bekliyoruz
    95.yorum ( 100 e yaklaşmak oldukça zormuş.100 yapmaya çalışırdım ama daha bilgisayar başında duramayacağım... )

    YanıtlaSil
  88. Geri dön geri dön ,ne olur geri dön

    YanıtlaSil
  89. Tuna Kiremitçi'nin kitabını aldım okuyorum:) sence A.Ş.K neyin kısaltması...

    YanıtlaSil
  90. Hıhh işte Ata bebek uyandı

    YanıtlaSil
  91. Merhaba Handan teyze ben Ata bebek bak bende burdayım 100.yorumu ben yazmak istedim

    YanıtlaSil
  92. Şimdi gidiyorum dönücem yemek yanıyooooor...

    YanıtlaSil
  93. sende dööööönnnn

    YanıtlaSil
  94. :) başlık ve yazı ayrı güzel..yorumların her biri ve geri döndürme çabaları daha da bir güzel...
    ben de bir iki kelime ekleyeyim dedim bu vesileyle..

    YanıtlaSil
  95. Geldim ve yorum sayısının 103 olduğunu gördüm..

    Sözünde durma zamanıdır..

    Kalemine kuvvet..

    YanıtlaSil
  96. Sevgili Tuğçe ;
    N.Ş.A'yı açıklamak kolay hadi bunu da açımla da göreyim seni :
    Tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan :)))

    Ne oldu.. Sessiz gördüm seni :)

    YanıtlaSil
  97. Ayrıca ne oluyor yahu..
    Ben üsüntümü paylaşıyorum millet çok güldük diyor..

    Üzüntüme niye gülüyorsunuz ki ? Cıks..cıks..cıks..

    Neyse gülün hadi..

    YanıtlaSil
  98. Tüm yorumlara cevap verdim..
    Sitemi tekrar sohbet sitesi haline getirdim:)

    Bu yüzden çok hicvediliyorum ama ben birine birşeyler yazınca karşılık vermezse kızıyorum içten içe..
    Herkesi kendim gibi düşünerek bir cümle olsa bile karşılık vermek istiyorum..

    YanıtlaSil
  99. Merak etmişsindir belki Handan..

    23:01 itibariyle dün tartıştığım insanla sorunlarımı çözmüş bulunmaktayım.. Seviniyorsun değil mi ?:)

    Yok yok doğum günüme iyi gireceğim belli ki..

    YanıtlaSil
  100. Ya sahi aklıma geldi..
    İnsan doğum günen nasıl girerse bir sene öyle geçer mi ?

    Hani yılbaşında öyle ama doğum günlerinde de öyle mi ?

    Kırmızı kalpli baxer'ımı giysem mi acaba :)

    YanıtlaSil
  101. Hadi sözünü tut Handan :)
    NOT:
    Çağlar, N.Ş.A, 0 derece 1 atm basıç altında demek, ve tüm gazların 1 molü NŞA'da 22.4 lt'dir :)

    YanıtlaSil
  102. 100 değil 110 comment olmuş gelen giden yok.. :)

    YanıtlaSil
  103. ne güzel yaa.. sen geri dön diye herkes elinden geldiği kadar çok comment bırakıyor..

    YanıtlaSil
  104. herkes 100 comment bıraksın deseydin buranın hali ne olurdu hayal bile edemiyorum doğrusu.. :)

    YanıtlaSil
  105. 115inci comment ellerinizden öper & un4 gider...

    iyi geceler.. :)

    YanıtlaSil
  106. Ben teşhirciyim ya..

    Yazdım sayfanın tam artısanı bugün ben doğdum diye..

    Millete ne sanki :)

    YanıtlaSil
  107. Sevgili gün ;
    Tuğçe'ye de yazdım..
    NŞA'yı bilmek kolan..
    Sen tavuk mu ymuntadan çıkar. yumurta mı tavuktan onu söylesene :)

    YanıtlaSil
  108. Bunu da cevaplarsan eğer tekerleme söylettireceğim :)

    YanıtlaSil
  109. Handan sen niye hâlâ gelmedin ?
    Söz verdin ama yahu..

    YanıtlaSil
  110. 120. yorumu yapmak yine bana düştü de aklıma geldi yine.. (ne çok şey aklımü geliyor benim yahu..bir de aklımı sadece sapıklık için kullandığımı söylerler)

    100 yorum yapın geleceğim mealinde bir cümle kurmuşsun ya.. Niye tam 100 değil de 120 oldu gibisinden bahane ile gelmemezlik etmezsin değil mi ?

    YanıtlaSil
  111. şimdi kendini önemli mi kıldın?

    YanıtlaSil
  112. Yalnızlar krolicesi.
    Şimdi kendini iyi mi hissetin? Hahah.

    Omer

    YanıtlaSil
  113. Ah kralicesi pardon.
    Uzduysem ozur dilerim:):):):)

    Omer

    YanıtlaSil