Sevmek

Ekim 08, 2005

" Öğretmenime tekrar sordum
-Sevmek güneşin parlaması değil mi?
-Sevmek, insanın kendisini, henüz güneş doğmadan gökyüzünde dolaşan bulutlar gibi hissetmesidir.
diye sorumu cevaplandırdı.
Biliyorsun bulutlara dokunulmaz. Fakat yağmur taneciklerini ellerinde, yüzünde, vücudunda hissedebilirsin. Sıcak bir günden sonra yağmur yağdığı zaman çiçeklerin ve susamış toprağın ne derece mutlu olduklarını anlamak zor değil. Sevgi de işte hemen hemen böyle birşey. Ona dokunamazsın ama ılıklığını herşeyde bulabilirsin. Sevgisiz bir insan ne kendisini mutlu hisseder ne de oyun oynamayı arzular.
En sonunda bu güzel gerçeği anlamıştım. Demek ki benim ruhumla diğerleri arasında uzanan görünmeyen sihirli çizgiler bulunuyordu."

Helen Keller- Karanlığın İçinden

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Helen Keller2in başka kitabı olduğunu bilmiyordum. Ben onun Her şey Su İle Başladı isimli kitabını okudum çok güzel herkes okumalı aslında. Görmeyen, duymayan ve konuşamayan birinin nasılda hayata dört elle sarıldıgını görüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. Evet Nymphia insana inanılmaz geliyor. Karanlığın İçinden, hayat hikayesini anlatan bir kitaptı, bir solukta okumuştum.

    YanıtlaSil