...

Ekim 04, 2005

Şu "pınar beyaz peynir" iyi ki var yoksa bilimum idiyot anneler hâlâ ekmeğin üzerine peynirleri dizip yedirmeye çalışacaklardı çocuklarına, sonra da bunalım olacaklardı. Bak sen şu işe...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. ya o reklamdaki kadına sinir oluyorum...katı beyaz peynir bile olsa insan onu ezer...peynirin üstüne sürer..sende annesin...di mi handan?öyle yapılır....parmak kadar çocuğa karakter atıyo kadın reklam boyunca.....
    ama o dediğin peyniri çok seviyorum ben...kahvaltıya gelince sana...sofrada isterim ondan..birde sucuklu yumurta;birde salam ama fıstıklı;birde hımmmmmm şey çokokrem;sonra yeşil zeytin ama çekirdekleri çıkarılmış olcak...hem seninle çene çalıp;hemde zeytin çekirdeklerini çıkaramam...randımanım düşer...çene çalcaz di mi?

    YanıtlaSil
  2. HAHA HAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  3. Tekrar Feride canım, sen gel ben ne istersen hazırlarım. Kabuğu soyulmuş domates istemez misin? Ben saplantılıyımdır zaten, örneğin karpuzun da çekirdeklerini çıkartıp doğrarım, nohut yemeği pişirirken kabuğunu ayıklarım falan..

    Gülmekte haklısın Aslı, sinir bozucu bir reklam bu:)

    YanıtlaSil