Gün Eksilmesin Penceremden

Ekim 26, 2005

Ne doğan güne hükmüm geçer,
Ne halden anlayan bulunur;
Ah aklımdan ölümüm geçer;
Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur.
Ve gönül Tanrısına der ki:
- Pervam yok verdiğin elemden;
Her mihnet kabulüm, yeter ki
Gün eksilmesin penceremden!


Ne güzel demiş Cahit Sıtkı Tarancı, gerisi boş gerçekten de..

Gülümseyerek uyandım güne ...

Hayırdır inşallah...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Hayırdır hayır... Ben huzursuz uykulardan dayanılmaz bir başağrısı ile uyandım, sanırım bir sabah gülümseyerek uyanırsam en az senin kadar şaşacağım.

    YanıtlaSil
  2. Gece galiba daha batacak yer kalmadı, mecburen yükseliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bi de gece ve uykusuzluk ile ilgili bi şiiri vardı cahit sıtkının.. Bu şiirin negatif kopyası gibi bişiydi.. Hatırlamıyorum adını.. Bu da nası bi yorum oldu bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Şiiri bul da gel Ufuk, anlaşıldı sen homur homur bir sabahtasın, bak güzel şarkılarım var onları dinle :)

    YanıtlaSil
  5. İnsan mutlu olduğunda güne büyük bir sevinçle başlıyor.Benim hep öyle olur

    YanıtlaSil
  6. Aslında mutlu değilim ama mutsuz olmam için de bir neden yok :)

    YanıtlaSil