Başımızı Kaldırmamız Gerekiyor

Ekim 01, 2005

Bize öğretilen yanlışlara karşı başkaldırmamız gerekiyor
Bize söylenen yalanlara karşı başkaldırmamız gerekiyor.
Sevginin ayaklar altına alındığı bir çıkar dünyasında bizim daha çok başkaldırmamız gerekiyor
Duygularımızı korumak için, duygularımızı geliştirmek için, duygularımızı açıklamak için daha çok başkaldırmamız gerekiyor.
Hayatın gözüne içtenlikle bakmalıyız.
Hayatı sevdiğimizi söylemekten korkmamalıyız.
Kendimizi savunmak hayatı savunmaktır.
Elimizi sevdiğimiz elin üstüne koymaktan korkmamalıyız. Korkulacak olan giderek yapay bir insan olmaktır.
Elimizi hayatın elinin üstüne koyalım
"Seni seviyorum" diyelim
"Seni ben seviyorum, bu sevgi benim özgürlüğümdür, bunu duyduğum sürece seveceğim"

Erdal Atabek

Haydi "Seni seviyorum" diyelim bu sabah...

SENİ SEVİYORUM

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. 2.lunkfu çok beğenmiş bu yazıyı izniniz olursa kopyalamak ister. izin varmıdır sevgili aplacıımm:)
    sevgilerle kalın, iyi geceler...

    YanıtlaSil
  2. İzin var tabi ki, buyrun sir lunkfu

    YanıtlaSil
  3. SENİ SEVİYORUM HAYAT.... SENİ SEVİYORUM AŞKIM....SENİ SEVİYORUM ARKADAŞIM VE BUNU HAYKIRMAYIDA ÇOK SEVİYORUM CİDDEN... SELMA

    YanıtlaSil
  4. Ben de seni seviyorum Selmacım.

    YanıtlaSil
  5. Dale Carnegie'i atlamışsın yazımasası..
    Bak şimdi şöyle diyeceksin:
    se ni se vi yo rum..
    Biraz zorlanıyorsun ama söyledikçe dili alışıyor insanın.
    Bakma sen klişe gibi durduğuna, içinden gelerek söyleyince hala çok güzel aslında.
    Evet sabah oldu artık, sana da günaydın :)

    YanıtlaSil
  6. bidi bidi bid bid....ben geldimmmmmmmmmmmm...raporum ekte...ektede şey diyo...daisy hımmmmmmmmmmm..şey olmuş.....bişiler olmuş işte...gelme üstüme handan...aaaaaaaaa...sende yani..patron musun?sultan mı?

    sultanım;
    he bak o işi çok iyi yaparım...baş kaldırırım her şeye...inat ederim....zordur benle hayat henden...napsalar ki...mecbur çekcekler....seni seviyom seni seviyom...ne küsel bir cümle...allah ayırmasın...AMİNNNNNNNNNNNN.allah eksikliğini göstermesin bu cümlenin...AMİNNNNNNNNNNNNNNNNN
    bi yastıkta koca handan....kırışmadan koca handan.....AMİNNNNNNNNNNN.kocanı uyutta bi ara bana gel handan...AMİNNNNNNNNNNNNNNN
    kız bekliyorum bana he....gel nerede olursan ...ne olursan ol gene gel....umutsuzluk kapısı değil bu kapı...kapı işte....tikkat et..alarm var ama...önceden haber et...handan gece geç yattım..seni bekledim msnde..gelmedin...küstüm ben sana...hep kırmızı idin..aşkolsun yani....ne gelmedin.....hava mı attın bana....küstüm handan...gidiyorum ben ....hadi sevin şimcik..........

    YanıtlaSil
  7. Eh Daisy, sordum soruşturdum, seni msn de gören olmamış kızım,benim şahitlerin var. Ortada küsecek birisi varsa benim :)

    YanıtlaSil
  8. ay ay ay ...koşa koşa geldim..neşefim kesildi...
    kız...ben gece 3'e kadar msndeydim...sen gelmedin......NERDEYDİN HE....hemde erkenden girdiydim.....başkalarıyla msnleştim...ama seni çok özledim....ama sen gelmedin.....
    hiç gelmiyosun henden....banada geliyolar henden.....bak fincanımla geldim...bi bardak çay piliz...:) hamiş:ben bu ayşam gelemem....ama bi ara yakalıycam seni...sen hiçççççççççççççççç merak etme hendenden den..bak sıkarım gözüne sprey...PISTTTTTTTTTTT PISTTTTTTTT...HE HE HE ...AY SANA DEĞİL TABİ..BEN SEVİYOM SENİ..GERÇEKTEN ŞU SANALDA YÜZÜNE BİBER GAZI SIKMAK İSTEDİĞİM BİR İKİ KİŞİ VAR ASLINDA...GEL Bİ ARA MSNYE...KİMMİŞ ONLAR SÖLERİM SANA;)

    YanıtlaSil
  9. Ligeia, seviyorum kendisine bir sen bulur merak etme, dayanamaz o yalnızlığa...
    Şirinliklerle uyandırılacak bi' sevgili görürsen bana haber ver, bak adamı uyandıramıyorum bi saatir,ders aldırırım ona:)

    YanıtlaSil
  10. abi bende de enteresan bi olay var.. sık sık telefonla görüşen bir insanım, bir telefon görüşmem en az 20 dakika filan sürüyor.. bu süreçte yaklaşık 10 kez "seni seviyorum" diyorum.. bunun dışında, "seni özledim","sana aşığım" gibi kelimelerde bonus olarak kabul ediliyor. ilk zamanlardan beri bu böyle ve her seni seviyorum'da sanki yeni bir heyecan başlıyor gibi.. Ama şu var, sadece sevgilime iletmiyorum bu dileklerimi, bazen kıyıda köşede kalmış sevgili arkadaşlarımıza da "seni seviyorum" diyebiliyorum.. örnek mi?

    Sevgiler Handan, seni de seviyorum :P

    YanıtlaSil
  11. Belki de karşı durmamak gerek Duygu, aynı takımdayız aslında, elele tutuşmalı belki.

    Ben de senin gibi düşünüyorum Züper, her seni seviyorum'da sanki yeni bir heyecan başlıyor gibi..

    İnsan bi kere aşık olmaya görsün diğer herşey kıyıda köşede kalıyor tabi di mi..Tı tı tı. Ah, gençlik :)

    YanıtlaSil
  12. Falcı bacı.. Sevmekle ilgili şiirinizi siteme taşıdım ben.. Son zamanlarda sevgi dostluk enerjileri yaymanızı mutlulukla izliyorum efendim.

    YanıtlaSil
  13. Seviyorum diyebilmek en güzeli, birde karşılığı olursa...Hep sevgiyle dolu olsun yüreğiniz...

    YanıtlaSil
  14. ne bu be...herkes seviyo birbirini..allah muhabbetinizi arttırsın ..girmeyelim araya ayrık otu gibi.....

    handannnnnnnnnnnnnnnnn..
    handancımmmmmmmmmmmmmmm..affet beni....valla bak....bak valla...kusura bakma...ama...neyse...ben afettiririm sana kendimi....
    SENİ SEVİYORUM HANDAN....
    bak öyle herkese demem he.....
    ÇOK SEVİYOM HEMDE....
    bak bunuda demem herkese....
    HAYRANINIM HANDAN..
    bak bunun hiç sık söylemem ....
    olmadıysa birde afiş asarım senin için bloguma...seninde yağların erir....he ne diyon?küsmedin di mi?
    AY ŞİMDİ ''NE DİYOSUN SEN?'' DEYİP BOZUYOMUŞ BENİ HANDAN.....
    deme handan....bari sen deme...herkes bişeyler diyor zaten bana...bari sen kırma beni....ben gidiyorum..ağlicem biraz....:(

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim Ufuk, öyle bir enerji yayabiliyorsam ne mutlu .

    Hep sevgiyle dolu olsun Desen.

    YanıtlaSil
  16. Neden küseyim Daisy, yok öyle birşey. Johnny Depp li bi afiş alayım canım :)

    YanıtlaSil
  17. Ailem seni seviyorum,arkadaşlarım sizleri seviyorum,hayatımın her anını seviyorum

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Nilüfer ne güzel hayatımın her anını seviyorum diyebilmen, hep böyle kal.

    YanıtlaSil
  19. Sadece sevmek renkli leke, gerisi kendiliğinden gelir :)

    YanıtlaSil