Sahne

Ekim 24, 2005

Sadece bir oyun oynadığımız. Ama kimsenin oynayası, seyredesi yoksa, senaryo saçmasapan, oyuncular mutsuzsa neden hâlâ sahnede bu oyun onu çözemedim. Değiştirsek ya..

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Hadi değiştirelim. Ben yardım edeyim sana.Tuttum ucundan.
    D.K.

    YanıtlaSil
  2. Sen kendi kafana göre oyunu tekrar düzenle

    YanıtlaSil
  3. :) Sağol Deniz, tut ucundan, şöyle bir silkeleyiverelim, bütün saçmasapan şeyler düşüversin üzerinden..

    Oynaması kolay, yazması zor Nilüfer, yıllarca yazılanları oynamaktan rollerin dışına çıkmadık hiç, düşünmedik bile belki. Bakalım, geç değil hiçbirşey için.

    YanıtlaSil
  4. kız tövbe de...dünya harici nerede oynayacan oyun..tahtalı sahnede mi?töbe allahım töbe...
    boşver handan..düzelmez bu bozuk düzen...sen rol yapmıyorsun hem....oyuncular çok var etrafta.dünyada yani....şak şakçılarıda çok ...
    seyirci olmak en iyisi...ben seyrediyorum..dahil olursam bu oyuna çok can yakarım sözlerimle...öhö öhö...yandan yemiş shekespeare geldi hanımmmmmmmmmmmmmmmmm..ay yeter ciddiyet...hadi ben kaçtım:)

    YanıtlaSil
  5. Kızım ne tahtalıköyü, dünyada oynayacağız oyunu tabi ki ,rollerimiz var hepimizin anne rolu, kız rolu, eş rolu.. Onları kırpıp biraz kendimize yontsak diyorum, çok mu şey istiyorum :)

    YanıtlaSil