İyi ki Doğdum

Ekim 12, 2005


İyi ki doğdum
Bak işte otuzbeş oldum
Evim barkım arabam
Çocuklar iki oğlan
Daha ne istiyorum

İyi ki doğdum
Gördün mü otuzbeş oldum
Dün birdi bugün iki
Hayat dediğin ne ki
Geçinip gidiyorum

Dururum evimin köşesinde
Heyecan bunun neresinde
Deseler geçecek bu günler de
Çocuklar burda
Kariyer nerdeee?

Oooooooooooooooooooof
Oooooooooooof
:)

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Sevgili ablamın doğum günüymüş ilk kutlayan olmak mutluluğunu yaşayacağım... İyi ki doğdunuz iyi ki varsınız, hep olun hep olalım, mutlu ve huzurlu bir yaşam sürmeniz dileği ile DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HANDAN ABLA...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim lunkfu :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllaaaar saannaaaaa, mutlu yılllaaaarrr sannnaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. çocuklarınla birlikte uzun mutlu sağlıklı yaşam diliyorum. iyi ki doğdun.

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğdunuz, iyi ki varsınız, daha çok 35 ylılınız olsun, sevgiyle dolu...

    YanıtlaSil
  6. Canım Handan'ım, eski dostum benim...İyi ki varsın.Günün kutlu olsun.
    Bak ne buldum zamanın içinden.O da yerini alsın günlüğün sayfalarında =)
    Birsen

    Living
    Life is so short
    Fall in love, dear maiden
    While your lips are still red
    And before your passion cools
    For there will be no tomorrow

    Life is so short
    Fall in love dear maiden
    While your hair is still black
    And before the fire in your heart dies down
    For today will never comes again

    YanıtlaSil
  7. Aaa ne mutlu yahu.. Yeni yaşın kutlu olsun, güzel açılımlar getirsin sana.. Evde otururken bile açılım olabilir yahu..

    YanıtlaSil
  8. iyiki dogdun handan..sahip oldugun herseyin tadini cikartmaya bak, evde olmaninda, calisinca cok ararsin:=) sevgiyle...sima.....

    YanıtlaSil
  9. İyi ki doğdun Handan,
    Ailenle, çocuklarınla beraber nice mutlu yıllara inşallah.
    Doğum günü çocuğuna sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. geç kalmışım ben pasta kaldı mı bana da :)
    İyi ki doğdun handan

    YanıtlaSil
  11. Doğum gününü kutlarım.
    35 deyince, kendi o yaşımdaki doğum günüm geldi hatırıma, iş arkadaşlarım cahit sıtkı'nın 35 Yaş şiirini okumuşlardı bana:))
    Her zaman mutlu, sağlıklı, ailenle birlikte nice nice yıllara....

    YanıtlaSil
  12. Doğum günün kutlu olsun Handan.Daha nice 35'li yaşlara ailenle sağlık ve mutluluk içinde girmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  13. Evet, evet kesinlikle iyi ki doğdun ve iyi ki tanıdık bizler seni, yavrularına, mutlu, huzurlu, güzel bir ömür dilerim sana.

    YanıtlaSil
  14. A AAA AYNI BURCUZ DEMEK Kİ?AY NE ŞEKER YAA.DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN, HAYALLERİN GERÇEK OLSUN,YARAMAZLAR USLU DURSUN...

    SEVGİLERİMİZLE...

    ASLI VE KEREM

    YanıtlaSil
  15. Canım doğumgünün kutlu olsun...

    İyi ki doğdun:))

    Nice mutlu yıllara...

    Ne güzel de kendine yönlendirmişsin şarkıyı..

    Boşver kariyeri...
    Bak çocukların yanında...

    Onlara kariyer yaptırırsın artık:))

    YanıtlaSil
  16. En güzel meslek annelik, bırak gerisini :) ( Bu da bizim züğürt tesellimiz olsun varsın. ) Sen iyi ki doğmuşsun , anneciğin iyi ki doğurmuş seni. Sevdiklerinle harika ailenle hep sağlıklı mutlu ol.

    YanıtlaSil
  17. iyiki dogdun Handaaaaan
    iyki dogdun Handaaaaaaan
    mutlu yıllar
    mutlu yaşlar
    mutlu bir ömür
    mutlu bir aile sanaaaaaa

    YanıtlaSil
  18. Ortalık sakinleşsin diye bekledim,unuttuğumdan değil :)
    Em mühim yaştasın şimdi,mühimsemediğin hiçbir şey olmasın hayatında artık,tüm sevdiklerinle beraber,sağlıklı,huzur dolu bir ömür diliyorum,HANDAN nice yaşlara ..

    YanıtlaSil
  19. Gece, Ezero,Desen, Ufuk, Sima, Zeze, Selen, Cim, Le Jardin, Nilüfer, Burcu, Aslı, Ece, Gün, Nymphia, Asmakilit... Teşekkür ederim. Hepimize nice mutlu keyifli yıllar. Ailelerimizle, sevdiklerimizle beraber. Sizleri tanıdığım içi çok mutluyum.

    Birsen, seni görmek ne güzel. Annesinin güzel kızısı. Artık elin alışmıştır, bekliyorum yine bak :) Şiiri yazacağım yukarıya. Çok teşekkür ederim.

    Pasta ve kutlama fotoğrafları gelecek. Ayrılmayın bir yere. Her gün 35 olmuyor insan netekim. Bundan sonra bir de 44 ü kutlamayı düşünüyorum.

    Bu arada, Le Jardin , Cahit SItkı en sevdiğim şairlerdendir, o şiiri de çok severim, ama yaş otuzbeşi yolun yarısı saymıyorum, en az 90a kadar yaşamaya niyetim var :)

    İçimizdeki yaşama sevinci hiç bitmesin. Hayatın bütün renklerine açık olsun gözlerimiz. Şarkımız susmasın.

    Mutlu olun, mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
  20. şimdi yaş otuz beş filan ya.. geri kalan kısımda bol bol dante ol sen :) çocuklar burda, kariyer nerde diyosun ya bi de.. bunla ilgili ben bişeyler söyliycem normalde ama :) susayım en iyisi.. hem zuper sende o yaşa gelcen görcem ben seni dersin filan neme lazım.. en iyisi sessizce gelmiş gibi yapıp iyi ki doğdun diyim ben..

    İyi ki doğdun handan, iyi doğdun handaaaan, iyki doğdun iyki doğdun iyki doğduuunnn haaaannnndaaaannnnnn ..

    Nice mutlu senelere, kariyersiz hayatın devamına büyüyen çocuklarla ve can'la birlikte..
    İmza: Uyuyan zuper

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle bu şiiri zaten size söylemedim, sadece o yaşgünümü hatırladım, şu an ayrıldığım şehirde kalan ve çok özlediğim arkadaşlarımın yaptığı bir muziplikti bana:)) üstelik o yaşta, saçlarımda beyazlık yokken şimdiki kadar genç ve umutlu görmüyordum kendimi.Sanırım kendimi sevmeyi o yaştan sonra öğrendim. Hele sizin gibi hayat dolu, üretken,insanları ve kendini seven birinin yüzüncü yaşını bile kutlayacağına eminim ben:))sağlık ve sevgi dolu nice yıllara....

    YanıtlaSil
  22. Züper, sen bana kötü bişi dedin ama neyse hadi, gidicisin, bişi demiyorum :)

    Sevgili Le Jardin, son beş yıldır benim saçlarım bembeyaz, onun için keyfim yerinde herhalde :)

    YanıtlaSil
  23. Doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın bütün güzellikleri getirsin sana. Ve nice nice yıllarda tüm sevdiklerinle yeni yaşlara merhaba:)
    D.K.

    YanıtlaSil
  24. Teşekkür ederim Deniz.

    YanıtlaSil
  25. şimdilik iyi ki doğdun fazla vaktim yok yoksa iyi bi nutuk çekerdim yarın umarım...:)

    YanıtlaSil