Other Side

Ekim 10, 2005

Şarkının sözlerini de bulmuştum ama hiçbirşey anlamadım. Eh hiçbirşey anlamadığım şeyi de yazmayayım bari dedim. Müzik beni alıp götürüyor zaten söze ne gerek.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. RHCP.. ise bahsettiğin otherside..
    bi yardımımız dokunabilir sözleri anlama hadisesinde..

    YanıtlaSil
  2. Evet ta kendisi, ne güzel olur valla Joone, ben baktım baktım anlayamadım :)

    YanıtlaSil
  3. valla anlamamakta haklısın..nitekim sözler çok açık bire bir çevrildiğinde bi problem yok gibi..ama iş anlamıuna gelince tıkanıyo olay..hala biçok fan sitesinde trtışıyo insanlar otherside ı... ölümle ilgili değil sanıldığının aksine..genelde iki yorum yapılır..ikisi de uyuşturucu ile ilgili.. Kiedis'in uyuşturucu ile olan ve hiç bitmeyen sorunu ya da tam tersi uyuşturucudan kurtulmaya çalışmadığı ( I don't believe it's bad..gibi ) ve diğer tarafın kafası iyiyken yaşadığı otherside olduğu yönünde..
    falan filan

    YanıtlaSil
  4. Evet bire bir çevirince anlaşılmıyor birşey, akıllarından ne geçiyordu kim bilir?

    YanıtlaSil