Atlamak

Ekim 10, 2005

Birer birer tırmanıyorum, atlamak için yeniden aşağıya. Tekrar tekrar yapıyorum bunu. Biraz daha yok oluyorum her defasında.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. tı tı tı zeze gelmiş sen hala atlayıp zıplıyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. Nerde kız zeze? Ben kumral oldum senin haberin var mı? Öööö.. Biraz rengi koyulaşsın hemen kızıla dönücem. Senin yanında sönük kalırım ama napalım artık :)

    YanıtlaSil
  3. aman iyi yapmışsın güle güle kullan . zaten sarını üzerine boyasan kırmızı değil turuncu olurdu neme lazım:P. yok canım ne demek sönük kalmak sizde bir yıldızsınız efeem. hani bir yarışma vardı( gerçi bende Tertemiz Ekran Platformcusuyum TEP) yıldızınız parlasın kumral hanım

    YanıtlaSil
  4. sysyphos, korinthos kralıydı. bir gün son derece büyük, güçlü bir kartalın ırmak tanrısı asopos’un kızı aigina’yı kaçırdığını gördü. kızını arayan asopos’a, aigina’yı zeus’un kaçırdığını söyledi. tanrılar tanrısı bu ‘ihbar’a kızmaz olur mu hiç? hemen sysyphos’u cezalandırdı. hades’e gönderdi korinthos kralını. sysyphos orada bir kayayı yokuş yukarı çıkarmak zorundaydı. kayayı tam tepeye çıkardığı sırada, koca taş parçası aşağı yuvarlanıyordu. sonsuza kadar bu böyle sürüp gidecekti.

    ekşi sözlükten..

    YanıtlaSil