Kırılgan

Ekim 13, 2005

Kırılıp kırılıp duruyor birşeyler, yapıştırıyorum yeniden. Sonunda kaldırıp koyacağım güvenli bir rafa, sen sağ ben selamet.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ondan sadece bir tane var siyaz, atmak işime gelmiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sıkı takip diye buna deniyor herhalde :) Ne zaman farkettin cevap yazdığımı ?
    Teşekkür ederim, kırık dökük kullanıyorum işte, bakalım ne kadar sürecek.

    YanıtlaSil
  3. kız..iyi akşamlar..ben kırılmışım bugün ...tüm gün uyudum tükkanın arkasında..aynı cim gibi kıvrılmışım uyuyakalmışım.....şimdi uyandım daha ..dedim ya gece5te uyudum sabah 7de kalktım diye..ay çok fenayım handan..noldu şimdi ya..o kadar uyudum bi kalktım akşam olmuş..ben gidiyom..hadi görüşürüz sabaha..öptüm şekerim.:)

    YanıtlaSil
  4. Görüşürüz Daisy, sabahlama bu gece de... Ben de spora gidicem şimdi.

    YanıtlaSil
  5. koy rafa gitsin daha değerli olur belki ya da sdeğerini anlar uzakta

    YanıtlaSil
  6. Öyle mi yapsam acaba Çiğdem.

    YanıtlaSil
  7. Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

    YanıtlaSil