Dayımdan

Ekim 12, 2005

Varlığınla ısınan neşemizi taşırdık
Kader bize sen gibi bir dalı aşlamakta
Güze bahar getirdin mevsimleri şaşırdık
Bilemedik ömrümüz belki de kışlamakta.

Yitmeyen geleceğe gönül niçin yas tutsun
Bilelim ki bizimle bizim kadar mesutsun
Dilimizin dileği içimizde umutsun
Bizde tükenen yıllar seninle başlamakta


Hasan Lami Ergül

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. ALLAHIM ALLAHIM...ailecek sanatçılar...bizim aileden bi ben çıktım...en önde gideniyim....canımmmmmm..nası gidiyo günün..bak ev işi yapma bugün...bugün senin günün...eniştem yemeğe çıkarcak di mi bu akşam seni?çocukları getir bana...ben bakarım...siz çıkın yemeğe....he valla..yakın olsak bakardım kız...aslıcımda bıraksın ...dur onada söylim..o annesine baktırıyo...şimdi bi blog açmış oğluna..orada oturuyo çocuk...saçların ne alemde..bak elleme sakın..çok güzel olmuş...ben güzel diyosam güzeldir...karışma sen bana:)

    YanıtlaSil