Susma

Ekim 06, 2005

Bana birşey söyle.
Öyle birşey söyle ki, gittiğim karanlıklardan geri döneyim.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. insanı gittiği karanlıklardan ne geri döndürebilir ki?
    seni seviyorum demek?
    sana ihtiyacım var demek?
    belki....
    en iyisi denemek

    YanıtlaSil
  2. bi biskrem versem
    ayyy kızma tamam
    karanlıklardan daha kolay dönmen için bir fener versem
    daraltın içimi cim yeter gelme bi daha buralara
    cim der ki
    bazen sözler yetersiz kalır

    ben en iyisi bi şarkı söyleyeyim
    yok yok sana bir şarkı gönderecem

    tamam gittim

    YanıtlaSil
  3. GİT GİDEBİLİRSEN...DÖN DÖNEBİLİRSEN:....GİTMEK Mİ ZOR?KALMAK MI?CİVCİV YUMURTA PARADOXU...BEN CİVCİV MİYİM ŞİMDİ?YOK BEN ŞİRİN BİRİ DEĞİLİM...OLSAM OLSAM ÖRDEK OLURUM...YAMPİRİ BİR ÖRDEK...BEN AĞLAMAYA GİDİYORUM ŞİMDİ...ÖRDEK OLDUM BEN AZ EVVEL...

    YanıtlaSil
  4. Nymphia ben de bilmiyorum neyin döndüreceğini ..

    Gayet mantıklı teklifler bunlar cim, işe yarar mı acaba ?

    Ördek Daisy, ağlama kız,beni de ağlatıcan şimdi.

    YanıtlaSil
  5. günaydin handan,

    belki didaktik gibi gelecek ama sormussun, bende bildiklerimi söyleyeyim bari, belki bir ise yarar:=) merkezde kal, gecmisi gelecegi düsünme. ani yasamaya calis, degistiremeyecegin seyleri kabullen..bu bir anahtar olabiliyor bazen insana. kendini gevsetecek seyler yap, küvet sefasi, gevsetici müzikler (metal degil:=))tütsü, bütün program iste..anladin sen anladin:=)) hoscakal handancim..

    YanıtlaSil
  6. AY GEL ARTIK KARANLIKLARDAN...BU DA...DAVET BEKLİYO.....SENDE Bİ HOŞSUN YANİ HANDAN...BENDEN HOŞ OLMADA....BAK CAR CAR KONUŞUYORUM..HALA SUSMA DİYO BANA...BANA MI DEDİN Kİ?BEN ÜSTÜME ALDIM GENE...HE HE HE..AY DUR..BEN GİDEYİM GENE GİREYİM DEPRESYONUMA....:P

    YanıtlaSil
  7. Robin Williams gitmişti karısının ardından.. Hangi filmdi o? Cennet cehennem tasviri. Bayağı uğraştı. Döndürdü karısını karanlıklardan.. Ne dedi hatırlamıyorum ama. Dur bakiim filmi internette arayayım..

    YanıtlaSil
  8. ekşi sözlükten buldum;

    robin williams'ın ceheneme gidip karısıyla yaptığı konuşmada özürlerini bitirdikten sonra teşekürlere geçip en son "bir erkeğe sadece onunla beraber olmak için cehennemi cennete tercih ettirecek kadar mükemmel biri olduğun için..." şeklinde her duyduğumda tüylerimi titreştiren baba bir söz ettiği, etmekle kalmayıp bizzat yaptığı film.

    YanıtlaSil
  9. gitsende peşiniden gelirim .

    YanıtlaSil
  10. 1-Karanlıktamısın?
    2-Nerden biliyorsun?
    3-Karanlıktı neden gittin?
    4-Birşey söyleseydi orada(karanlık diye adlandırdığın da) olurmuydun?
    -offf!.. sordukca artıyor.
    -Neyse boşver....
    -Işığı yakalamasını bilmezsen hep karanlıkta kalacaksın...

    YanıtlaSil
  11. İsimsiz, sen kimsin? Sima sen misin? Yazmayın böyle isimsiz isimsiz :) Deneyeceğim dediklerini ama beni rahatlatıcı müzikler nedense rahatlatmıyor, manowar falan dinlesem olmaz mı?

    Ufuk evet seyretmiştim o filmi. Biraz karanlık bir filmdi. Ama şu tablonun içindeki sahneye bayılmıştım, renkler karışıyor falan. Ne hatunlar var azizim, gidip Cana kızayım, bana ettiği en iyi söz beni salatadan bile çok sevdiğiydi :) Bundan film çevrilmez mi acaba?

    Daisy, anlaşıldı senin bugün depresyona giresin var, gir anacım, gir de rahatla.. O müzik de dursun öyle gıygıy.. Tı tı tı.. Dur karnım doydu bir fıkra bulup gelicam sana şimdi.

    Joe, ne tatlı bir söz bu :)

    Desen, sana ne desem ki :) Sanırım bunca fırçadan sonra kös kös dönerdi kim gidiyorsa:)Haklısın, ışığı yakalamasını öğrenmek gerek...

    YanıtlaSil
  12. Işığa doğru yönelmek istediğinde karanlıktan kurtulacağına eminim

    YanıtlaSil
  13. Dönmen için ıslık çalıyorum :) Bilirsin dönersem ıslık çalacaktım...

    YanıtlaSil