...

Aralık 27, 2005

Göz yaşlarımı senden gizlediğimde
Ağladığımı hissetmediğin
Zaman
Farkın kalmayacak diğer insanlardan...

1992

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. '93, '94, '95,......'04, '05,... fark dewam ediyor...

    YanıtlaSil
  2. yazılarınızı zevkle okuyorum.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Haklısın Bilâl, çok şanslıyım ki neredeyse 14 yıldan sonra fark hâlâ devam ediyor.

    Teşekkür ederim gençlik biterken, hoş geldin. Fakat neden bu kadar umutsuz bir isim. Gençlik bitmesin , ilk gençlik, ikinci gençlik , üçüncü ... Biz ne kadar istersek o kadar.

    Günaydın Ece :)

    YanıtlaSil
  4. Yazılarımı okuduğunda, beni daha iyi anlayacağını sanıyorum Handan.
    Ne eskisi gibi kalıyor ki biz bitmeyelim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yok yok bitmeyelim, bitmiş olsak burada olmazdık bence :)
    Bloğuna gelip baktım, bundan sonra takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok seviyorum bu şiirimi Mehtapcım.

    YanıtlaSil