Babamdan

Ekim 12, 2005

Ellerin hanımeli
Ellerin bahar yeli
Gönlüm oyuncak oldu
Ellerine düşeli
Ellerin ah ellerin
Ellerin beyaz serin
Bence senin ellerin
Ellerin en güzeli
Sesi çıkmaz nicedir
Bir bitmez çilededir
Senin ellerindedir
Sazımın ince teli
Ellerin ah ellerin
Ellerin beyaz serin
Bence senin ellerin
Ellerin en güzeli...
Fethi Karamahmudoğlu

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. EY BLOGCULAR GÜZELİ MELEĞİ..... ELİ GÜZEL YÜZÜ GÜZELYÜREĞİGÜZEL ARKADAŞIM NİCE NİCE SENELERE SAĞLIKLA MUTLULUKLA VE HUZURLA SEVDİKLERİNLEGEÇİRMEN TEMENNİSİYLE DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM BENİM...... SENİ ÇOK SEVİYORUZ İYİKİ VARSIN VE İYİKİ BENİM DOSTUMSUN İYİKİ İYİKİ İYİKİ..........VARSIN

    YanıtlaSil
  2. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn..
    kız geldim ben ...kalk hadi..ya blogumda parti vercektim senin için.ama duygusal bi anıma denk geldin...hadi...doyur çocuğunun karnını gel bana..ay belki şu an bendesindir sen....bende gelmiş car car konuşuyom burada:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Selma, sen de iyi ki varsın...

    Valla bildin Daisy, gerçekten de sendeydim :)

    YanıtlaSil