Şükretmek

Ekim 18, 2005

Sadece elindekilere şükredip dursaydı insanoğlu, bugün hâlâ taşdevrinde olurduk. Asıl aklımıza şükretmek gerek. Bunun da yolu onu kullanmaktan geçer bir tek.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Merhaba,
    Birkaç gündür ayrı kalmıştım bloglardan.
    Bugün tekrar okudum seni ve yeniden mutlu oldum. Yazdıkların çok hoşuma gidiyor, biriktirip okumak ta ayri bir zevkli oluyormuş. Hiç vazgeçme yazmaktan. Ufak tefek felsefe dersleri, yaşama sevinci vermeye devam et hep.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Beni çok mutlu ettin, teşekkür ederim Selen.

    YanıtlaSil
  3. heh..bu kelamınıda aldım üstüme..aklımı kullancam ben....tamam..yoksa ben vilma çakmaktaş olcam di mi?..
    ay allahım...hatun burada ciddi ciddi laflar ediyo..tipin teki geliyo..O TİP BEN OLUYORUM ...neler yazıyo...
    yok kızzzz..ben seviyorum senin su gibi duru özlü sözlerini...ben alıyom mesajlarınıda ;bakma illa yapcam ya bişiler...
    afferim handan..gene doğru bişiler demişin...
    ama ben yinede vilma çakmaktaş olcam işte...onun inci kolyesi var çünkü:P

    YanıtlaSil
  4. ne güzel söylemişsin nerde diyorlardı galiba bir reklamda aklımı seveyim belkide aklıma şükür

    YanıtlaSil
  5. Kız Daisy, sen ne istersen onu ol anacım, aklın fazla meside zaten, fıldır fıldır, nazar değmesin. Severim aklını senin.

    Teşekkür ederim Nimpi, evet ya akıllı olalım, aklımızı sevelim.

    YanıtlaSil