İyi geceler..

Ekim 01, 2005

Bir dizi vardı eskiden, bişi ailesi, Küçük Joe falan vardı, çok kardeştiler. Genelde film gece olup dışardan evin ışıkları gözükerek biterdi. Fonda da hepsi birbirlerine iyi geceler derlerdi.. O geldi aklıma bu gece.. Herkese tek tek iyi geceler demek istedim :)


İyi geceler zeze
İyi geceler
temha
İyi geceler
zupermen
İyi geceler
ece
İyi geceler
çiğdem
İyi geceler
duygu
İyi geceler
daisy
İyi geceler
sima
İyi geceler
bengisu
İyi geceler
nymphia
İyi geceler
asmakilit
İyi geceler
vişne
İyi geceler
ufuk
İyi geceler
ivriz
İyi geceler
düşlerveerdemler
İyi geceler
tuluat
İyi geceler
sir lunkfu
İyi geceler
joezombi
İyi geceler
white
İyi geceler
milkboy
İyi geceler
yazimasasi
İyi geceler
necatialbayrak
İyi geceler
sandman
İyi geceler
denizkirici
İyi geceler
şebnem
İyi geceler
yenilgi
İyi geceler
gün
İyi geceler
aslı
İyi geceler
deriniz
İyi geceler
cim
İyi geceler
ligeia
İyi geceler
erol
İyi geceler
selen
İyi geceler
giz
İyi geceler
papatya
İyi geceler
desen
İyi geceler
hasancengiz
İyi geceler
nilüfer
İyi geceler
burcu

Biraz erken oldu ama napalım, canım çok sıkılıyor bu gece, galiba ses duymak istedim bir iki..

Benzer yazılarım

39 Yorum yap

  1. Sağol Nilüfer. Biliyor musun birazdan ne yapacaktım? Falın bakmam için beni bekliyor, ona bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya çok sevindim desem,merakla bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
  3. iyi geceler handan...sima..

    YanıtlaSil
  4. fotografinda cok hos, unutmadan söyleyeyim dedim..sima

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Simacım. Binlerce fotoğraf içinde bi tane bulabildim nihayet:)

    YanıtlaSil
  6. bi an yatağa girme eğiliminde bulundum =)

    YanıtlaSil
  7. Erol, dur daha erken ,iyi uykular demedim canım, geceniz iyi geçsin manasında demek istemiştim aslında. Daha da ne kadar çırpınabilirim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. İYİ GECELER HANDAN

    SANA DA İYİ GECELER,,,

    YanıtlaSil
  9. Bu akşam kimsenin uykusu yok gibi

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Aslı.

    Cumartesi gecesi, uyku olsa bile yatmamak gerek Nilüfer :)

    YanıtlaSil
  11. sen çırpınma ben çırparım..
    "iyi geceler" sözü boşluğuma (karın boşluğu) denk gelince, bir an için yatağa girme eğiliminde bulundum. =)

    YanıtlaSil
  12. Handan falı merak ettim,kahveyi içedin mi daha :-)),uykum yok zaten bu akşam

    YanıtlaSil
  13. Nilüfer fal senin bloğunda, son yorumlara bak :)

    YanıtlaSil
  14. valla ne diyim imaj yapmışsın . şarapp gibisin olgunlaştıkça güzelleşip değerleniyorsun . sana da iyi geceler gecen güzel geçsin sarışın afet. bu kadar iltifattan sonra benimde bir falıma bakarsın umarım :))
    yazan:kızıl afet

    YanıtlaSil
  15. :)Lafı mı olur canım, hemen, en kısa sürede. (Bu işi ticarete döksem iyi olacak galiba, gerçi Ufuk benden önce davranmış ya)

    YanıtlaSil
  16. Hımm. Küçük Ev'de üç kız bir de evlatlık oğlan çocuğu vardı, yazan da Lauraydı.Hep çok sevmişimdir onu. Benim dediğim başka, yedi kardeştiler yanılmıyorsam, bişi ailesi ama bulamadım, bulana kadar da rahat yok bana :)

    YanıtlaSil
  17. belliki insanoğlunun canı sıkılmış da herkese iyi geceler demiş.. tamam hadi iyi geceler benden de..

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Züper canım. Bu gece de empati taşıyor senden, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  19. iyi geceler sana da Handan
    ne hoş olmuş ya
    ne kadar kötü bir gece benim için anlatamam
    teşekkür ederim... Çok hoşlaştım

    YanıtlaSil
  20. Ben de sıkıntılıydım bu gece Derin İz, iyi geceler dileyen herkese tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. ...yine geç fark ettim...hep böyle içten olun...gece bittiğine göre iyi günler...

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederim, yeni bir gece başlayacak yakında, ona sayarız bunları.. Zaten gece bahane, önemli olan burada buluşmak.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  23. İyi geceler Handannnn :)))

    YanıtlaSil
  24. Ligeia, Ece, size de iyi geceler.. Keyifli geçsin gecemiz :)

    YanıtlaSil
  25. Ben de bu gece kullansam hakkımı, ama inan dün gecem de harika geçti sağol :))

    YanıtlaSil
  26. Bu akşam uyumadan bloğuna tekrar uğradım :-))) iyi geceler herkese.Eh yarın Pazartesi ve işe gideceğim uyku vakti geldi.Aklımdayken başımızı kaldırmamız gerekiyor bölümün varya onu bende bloğumda bir fotoğrafla kullanmak istiyorum iznin olursa.Evet dersen sabah işe gitmeden yayınlayacağım :-)))

    YanıtlaSil
  27. İyi geceler Nilüfer. Tabi ki alabilirsin.

    YanıtlaSil
  28. Handan sabahı beklemedim ve başımızı kaldırmamız gerekiyor bölümünü kopyaladım senden ,teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Çok iyi geldi, tam yatmadan önce söyle bir tur atiyordum internette, bu yazini gördüm. Sana da iyi geceler Handan...:-)

    YanıtlaSil
  30. Ben geç kaldım, günaydın diyeyim bari :D

    YanıtlaSil
  31. Yaa ama bu haksızlık benim nette problem vardıı.Bu gece tekrar istesem İYİ GECELER'i;)

    YanıtlaSil