Sarsıntı

Ekim 21, 2005

Baktı bizim kendi kendimize birşey yaptığımız yok, toprak ana silkeliyor bizi. Haydi insanoğlu uyan...

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. silkelendik ve kendimize mi geldik şimdi
    hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin. Silkelenmeler biter umarım tez zamanda kimselere zarar vermeden.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Derin İz, ne çabuk yakalandım yahu :)

    Umarım biter Gece, psikolojikman sürekli bir sallantı hissetmeye başladım artık.

    YanıtlaSil
  4. hiiiiiiiiiiiiiiii
    henden gelmiş...
    kız ne üzdün beni ya...ben ne bilim dolabının o kadar karışık olduğunu...kendini kaybedeceğini...bende dün akşam toparladım dolapları...arada kocamlada kavga ettim..stres oldum yani..hır çıkardım evde yorgunluktan ..
    ay handan..ara verme ya bi daha...yok yani..hani çok sıkılırsın;daral gelir;bunal gelir;daisy gelir;bırakırsın felan..o zaman bi şi demem ...
    yok ben gene derim bi şiler...
    hoşgeldin ..sefalar getirdin...deprem oldu gitti..deprem oldu geri geldi...kız ..fay hattı gibi hatunsun he...bak ben gidiyorum şimdi..dur burada bıraktığım yerde..kaybolma gene bi yerlere...richter handan seni.:)

    YanıtlaSil
  5. Geldim Daisycim. Gidemiyorum ki bir yere, iki gün olmuş topu topu yıl geçti sandım bilgisayarsız :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili metebilge hoş geldin, felaketten yarar sağlamak gibi olacak ama... titremek işe yaradı diye düşünüyorum... Dilerim son titreyiş olur.

    YanıtlaSil
  7. HOŞGELDİİİİNN. Uzun gibi geliyor ama çok kısa olmuş di mi?? Hayat uzun mu yoksa kısa mı karar veremedim ben???
    D.K.

    YanıtlaSil
  8. Hoş buldum arkadaşlar :)

    Desen , vardır elbet felaketin bile işe yarar bir tarafı, göremiyoruzdur sadece şimdilik kim bilir ?

    Teşekkür ederim Nilüfer.

    Deniz, zaman çok değişik bir kavram, insan anlayamıyor gerçekten. Bütün dakikalar birbirinin aynı uzunlukta değil bence.

    YanıtlaSil
  9. merhaba, geçmiş olsun size ve izmir'de yaşayan tüm arkadaşlara..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Le Jardin. Umarım biter artık bu sallantılar.

    YanıtlaSil
  11. bitsin bitmesine de...
    bitisine alismak da zor olcak sanki.
    sallanarak yurumeyi ogrenmistik...
    en azindan dökmeden kahvemi icebiliyorum artik :)

    YanıtlaSil
  12. Valla pinhanarcat, sanırım hayatımızdaki yegane hareketlilik bu :) Ben de çay fincanımı idare edebiliyorum artık.

    YanıtlaSil
  13. That's a great story. Waiting for more. » »

    YanıtlaSil