Aaaaaa Sıkıldım

Ekim 13, 2005















Çok karardığımı fark ettim. Spora gidiyorum. Negatiflerimi atıp geleyim..

Derin bir nefes alıyorum. Herşeye yeniden.

Canım oyun oynamak istiyor, haydi ismini bırakanlar arasından şanslı birisine fal bakayım ben bu akşam... (Allahım ne diyorum ben)

Kırıkları öyle ya da böyle tamir etmek gerek... Yaşamak güzel.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. A be Abdülrezzak için bir bakasın. :)

    YanıtlaSil
  2. Bir de benim için bak Handaan:))

    YanıtlaSil
  3. Abdülrezzak senin için kararmış. Sıkılmışsın çok.kocaman bir soru işareti varmış kafanda,cevabını alacaksın, için rahatlayacak yakında.
    13 çıkmış, güzel bir şey oluyor. Hımm,falına bakıyorum, o herhalde:)Neyse bugün bişi yapmışsın ve o senin için hayırlı bişi.
    Sevdiğin bir insanla omuz omuza çıkmışsınız,aynı yerde değilsiniz, ama birbirinize destek oluyorsunuz.
    Üç kişiye kızmışsın. bu seni rahatsız ediyor.
    İkisi yakın üç yol planı gözüküyor.
    Bunlardan birincisi daha önce iki kere iptal olmuş.Ama gidince hiç ummadığın kadar keyifli geçecek.
    İkincisinin önünde büyük bir engel var. Ama sen gözünde olduğundan çok büyütüyorsun.Sonuncusu uzun vadede ve hiç ummayacağın kadar keyifli
    Uzun vadede sıkıntıların gitmiş.
    İki dileğin oluyor.
    İki kısmet var.
    Hareketli ve keyifli bir ortam var.
    Bir sürü keyifli haberler alacaksın.

    YanıtlaSil
  4. Ece sana da başka bir gün bakarım canım, söz.

    YanıtlaSil
  5. ya handan bende fal istiyorum acil ihtiyacım var.....hadi arkadaşım yüzümü güldürecek kırıkları onaracak bişeyler çıkar olur mu... du bende spora gelicem seninle unutma beni.....

    YanıtlaSil
  6. Selmacım, spora gitmek çok işime yaradı, sen de gel valla, aksatmadan yapalım.

    YanıtlaSil
  7. Handan, ben de istiyorum fal. Bir gün bana da bakar mısın?

    YanıtlaSil
  8. Ha ha, bu fallar Can'ın işine yarıyor, yıllardan sonra kahve yapmaya başladım, ona içirip fal bakıyorum, ben sevmem pek :)

    Tamam Gece, sana da bakarım:)

    YanıtlaSil