Sen Gideli

Ekim 07, 2005

İki sene mi olacak sen gideli
7 ekimde
Doğum gününde
Biz hep seni konuştuk aramızda
Seni anlattık birbirimize
Şimdi babamız olsaydı
Diye başladı bazı cümleler
Videoda seni seyrettik
Sesini dinledik teypte

Seninle konuştum içimden
Okuduğum kitapları anlattım
Yaşadığımız olayları
Yazdığım şiirleri okudum
Tıpkı eskiden olduğu gibi
Çayları ikimiz için içtim
Zeytinler senin için...

Kaleminle yazı yazdım
Gözlüğünü okşadım
Çantanı açıp kapadım belki yüz kere
Babanın çakısı
Ve yeşil tornavida hâlâ içinde
Resimlerine baktım
Dosyalarını karıştırdım
Gömleğine dokundum
Ceketini düzelttim
Şarkılarını dinledim
Udunu aldım elime
La si do re si do yu çaldım yine
Beni kızdırdığın olayları düşündüm
Sana kızmak için
Olmadı
Bir tane bile hatırlayamadım...
Sen giderken bıraktığın boşluk var ya
O kocaman boşluk
Ne attımsa içine dolmadı...

İki sene mi olacak sen gideli
7 Ekimde
Doğum gününde...



Halide Karamahmutoğlu
Ekim 2001

Benzer yazılarım

0 Yorum yap