Günaydın

Ekim 10, 2005

Bu pazartesi sabahı da

Birileri çok zor uyanacak
Birileri pazartesi sendromu yaşayacak
Birileri ruh gibi olduğu için ancak akşama doğru hangi gün olduğunu hatırlayacak
Birileri heyecanla kalkacak
Birileri iki gündür göremediklerini özlediği için acele edecek
Birileri doğumgünü kutlayacak
Birileri işleri yetiştirmeye çalışacak
Birileri çocukları okula gönderip haftasonu dağılan evi toparlamadan önce kafasını dinleyecek
Birileri ummadıkları birgüzellikle karşılaşacak

Falcı mıyım ne ?

GÜNAYDIN HERKESE...

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. ay ay..sanada günaydında..ben ayamadım daha...napcam bilmiyom valla..katil gibi uyandım sabah....üf ya..geceler katrannnnnnn karası gecelerrrrrrrr....kız..gel senide götüreyim koföre...istersin mi?ev işi de bi yere kadar şekerim...he he ..dur..sabah sabah kızdırayım seni bi...aaaaa handan...hep eve bakıyon...gel arada banada bak....:P...ben napcam bugün yaaa..tam salak oldum he bugün...püfffffff...

    YanıtlaSil
  2. Gunaydın,
    birileri sabah sabah 10 karış suratla ne işim var benim burda diye işyerindeki masasında oturacak :(

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Daisy. Valla gitmem gerekecek herhal, kardeşim dün gece rest çekti beni artık sarışın olarak görmek istemiyormuş:)Can da pek yorum yapmıyor ama naziktir benim kocam :)
    Ben kendimi ütüye adadım kızım, bak makinadakiler bitmek üzere, asıcam şimdi, hayatın anlamı bu, çözdüm, sen de ilaçların tozunu falan al terapi olur, iyi gelir :)

    Günaydın Gece :)Ne işin var senin orada bakiim ?

    YanıtlaSil
  4. GÜNAYDIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

    Birileri de uykusuz kahve kahve diye sayıklayacak

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Aslı, benim de esnemekten çenem açılacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. ben sonuncuyu istiyorum ummadığım güzel bir sürprizi yani
    sende ben gibi kızıla boyat saçlarını kız ne güze olur kızıl afetler birken iki olur
    niye esniyoprsun ki acaba sende demi erkek nazarı var :) 3 nas 3 felak oku dağa taşa bak yüzünü yıka 3 kez geçer :)
    günün güzel geçsin

    YanıtlaSil
  7. Nimpicim ben de kızıldım zaten, yeni değişmiştim , beyazlar arttı malum :) Bakalım ne yapacağım şimdi.

    Bak beni iyi dinlememişsin geçen gün, esneyince kadın nazarı, esnemek isteyip de esneyemezsen erkek nazarı oluyor.

    Senin de günün güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
  8. Hepinize günaydın. Bana iyi uykular. Ben gittim, yattım..

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  9. İyi uykular Tulûat, bak bu seçeneği unutmuşum ben.

    YanıtlaSil
  10. bunları bilmek için falcı olmaya gerek yok ki.. züğürt avuntusu işte.. neyleresin..

    YanıtlaSil
  11. Aman da kimler gelmiş, ben sizin bi falınıza bakıcam sonra, sen bekle :)

    YanıtlaSil
  12. E hadi bak bakalım falima, ne çıkcak bahtima.. ama lütfen önce kahve yap ve acı olmasın :) neme lazım.. pek güvenemiyorum elime düşcen diyip duruyorsun zaten..

    YanıtlaSil
  13. Elime düşeceksin Züpercim. Hem sen bana nasıl güvenmezsin, maç tahminlerimi unutuyorsun galiba :) Kahve içtiğim bi gün bakıcam söz, a be at bi yüzlük önce...

    YanıtlaSil
  14. Günaydınnnnn.Bu haftaya hiç oflamadan mutlu bir şekilde başladım.İnşallah böylede bitiririm :-))

    YanıtlaSil
  15. Günaydın Nilüfer,ne güzel mutlu başlaman haftaya, ben de merak etmiştim seni, sesini duyamayınca.

    YanıtlaSil