GÜNAYDIN

Ekim 28, 2005

Nurullah Ataç'a
Günaydin tavuklar, horozlar
Artik memnunum yasamaktan
Sabah erkenden kalktigim zaman
Siz varsiniz;
Gündüz, isim var, arkadaslarim,
Gece, yildizlar var, karim var,
Günaydin tavuklar, horozlar.

Necati Cumali

Kendi kendime aman da ne güzel sabah teranelerine girince hep bu şiir gelir aklıma. Ha ha, Necati Cumalı beni tanısa kesin bana yazardı bunu :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. günaydın Handan,
    o kadar çok uyumuşum ki, uyanan güne şişmiş ve uykulu gözlerle bakıyorum... Böyle de çok güzelmiş.
    :)o(:

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Derin İz, hımm ne güzel birşey uzun uzun uyumak. Kaç yıldır yapamadım acaba? (Sormaya gerek yok, oğlum 6,5 yaşında olduğuna göre :)

    YanıtlaSil
  3. ay nefesim bitti..koşa koşa geldim..
    ne kız..tavukları horozları doldurmuşun bloguna..sen gündemi takip etmiyon galiba..uzak dur onlardan...tıtıtı
    ay dediydim ya sana geçen..oğlum gösteri yaptı teyzesi..kız fotoğraf çekmekten hiç bişey seyredemedim...bi fotoğrafçı taşıcam yanımda..
    şimdi geldim tükkana...gene reçete var..milletin işi yok boyuna hasta oluyolar...bende hasta oluyorum bu dururma..deme bana sende öpte başına koy diye...çünkü kurum reçetesi canım..4 ay sonra alıyom parasını...ben görcem parayı hemen..para gözüm ben...he he ..ay gittim nar tanesi...belki bişiler yazarım bugün bloga..2 gün yokum ya ben...bi abuk bişiler bırakıyım benden yadigar....bakar bakar ağlarsın....ah daisy ah..yok ki evinde bi bilgi sayanı...almadınız bana...alsanıza bi diz üstü..diz altıda olur...onada razıyım kız handan...:)

    YanıtlaSil
  4. ANA!BİSMİLLAH...
    NE ZAMAN KI...
    AY HELECANLANDIM ..ESSAH MI DİYOSUN?NE ZAMAN?DETAY LÜTFEN....AY HEMEN CEVAP YAPIŞTIR BANA...BLOGUMA YAPIŞTIR..BEN ORADA OTURUYORUM ŞU AN...HADİ BEKLİYOM....

    YanıtlaSil