Ekim 03, 2005

Sonunda...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Devamı sizden gelsin istedim...

    Sonunda... Tek kelimelik yazımı da yazdım...

    YanıtlaSil
  2. sonunda... kendime de evet demeyi başardım...

    YanıtlaSil
  3. HANDAN;
    seni taklit ettim ben..kızmadın di mi?kızmıycan bana...sataşma yaptım sana blogumda......hadi sende sataş bana....kız hareket olsun biraz...uykum geliyo yaaaaaaaa...:)

    YanıtlaSil
  4. Sonunda mutfağı toparlayıp bilgisayarımın başına geçtim :-))

    YanıtlaSil
  5. Sonunda, hatırlayamadığım kısmı buldum....

    YanıtlaSil
  6. Sonunda...
    Kalbim acımıyor arık;
    döküldü ağzımdan bütün kelimeler,yerli yersiz, ünlü ünsüz ne varsa...

    YanıtlaSil
  7. sonunda yazacak hiiç bişey bulamadım :P

    YanıtlaSil
  8. Sonunda, kalbim atmiyor artık...

    YanıtlaSil
  9. sonunda son un da bitti kek yapamadık..

    YanıtlaSil