Yaşamak

Ekim 18, 2005


Geçen zamana, giden bahara, yağan yağmura inat,
doğan günü karşılamak için her sabah,
tutunmak demek.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. he canım..tutunuyom ben....doğan güne;güneşe;aya;yıldıza;martıya;yakamoza;sıcak ekmeğin kokusuna;arkadaşlığa;sevgiye....güzel herşeye işte

    ay handan..kız sen müfettişlik mi yaptın?ya senden müfettiş nasıl olur?öyle güler yüzlü müfettiş ...seni pek takmıyolardır o vakitler..bilmiyorum görev esnasında somurtuyomuydun ama..yok kızzz..düşünemiyorum öyleler seni...müfettiş deyince insanın aklına soğuk ;öle öldürcek gibi bakan bi meymenetsiz geliyo...sana göre iş değilmiş o...
    ya benimde aklıma bi anım geldi..yazmasam çatlarım..bi gün dükkanın tabeleları için gittim görüşmeye bi adamla ..işyerine girdim..bi panik bi panik millette..benim elimde bi bond çanta..üstümde takım elbise..saçım topuz;gözlükler;uzun bi palto felan..5 karışta suratım..hep öle zaten benim suratım..dedim hasan bey buradamı..yok dediler..nasıl yani dedim..beni beklicekti..meğer beni maliyeci sanmışlar..abla dedi..öyle bi girdin ki tükkana...korktuk dedi herif..adam hasan olduğunu sölemiyo bana..düşün yani..o kadar korkuncum...
    ay ay ..çökerttim hatunun blogunu...ben arada burayada yazim bişiler..benim blogda sıkıldım...eleman olarak çalışırım sende part time..he handan..
    ben gidiyom şekerim eve...hadi dikkat et kendine ..allah korusun hepinizi..bizide korusun bu arada.istanbul olaraktan...iyi akşamlar şekerim..görüşürük yarına :)

    YanıtlaSil
  2. Somurtmuyordum ama Daisycim gayet takıyorlardı :)Başka şansları yoktu çünki..

    Senin asık suratını severim ben:)

    Gel yaz canım buraya kapım açık.

    Valla demin yine sallandık. Bu sefer yumruk gibi indi. Hayırlısı bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Ne müfettişliği Handan.Daha önce çalışıyormuydun?

    YanıtlaSil
  4. Evet Nilüfer, banka müfettişiydim. Sonra çocuklarımı kendim büyütmek , küçüklüklerinin tadını çıkartmak için ayrıldım.

    YanıtlaSil