Kabus

Ekim 05, 2005

Hah diyorum, yazacak başka birşey bulamıyorum işte...

Bu benim en büyük kâbusum..

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. bir kanun taksimi ile başlıyorum yorumlarıma.....ömrümüzün son demi...son baharı artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...nırınım çıkıçıkım çıkıçık....maziye bir bakıverrrrrrrrr..neler nelerrrrrr bıraktııııııııııı
    hüüüüü...ühhhüüüühüüüüü...ay handan...boğuluyom ..bunalıyom..kabuslarım geldi benim....sanada gelmişler bak...kabus görürümüsün sen uyurken...benim abuk sabuk vardır..ama aynı şeyleri görürüm hep...ay yazmayayım şimdi buraya..yazarımda biliyosun uzun uzun...ÜHÜÜÜÜÜÜ..HÜÜÜÜÜÜ...dur tepedeki yazılarını bi okim...karışmadan bırakmam ettiğin lafları...dur..bi çıkayım bi kat yukarı

    YanıtlaSil
  2. Daisy bence sen şu radyo kanalını değiştir kızım, bak valla ferahlayacaksın o kapanınca :)

    Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  3. Yazacak bir şey bulamıyorum diyerek yazacak bir şeyler bulan blogcunuz metebilge :)

    YanıtlaSil