Karanlık

Ekim 23, 2005

Kapıları , pencereleri sımsıkı kapatıp sonra da karanlıktan yakınmanın bir anlamı yok.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. O halde ne duruyoruz kapıları ,pencereleri açıp ışığın içeri girip içimizi aydınlatmasına izin verelim

    YanıtlaSil
  2. Buna karşılık şöyle bir soru belirdi kafamda: Uyumam için odanın zifiri karanlık olması gerekiyor fakat uyanmam için de odanın aydınlık olması..Yoksa uyanamıyorum.Yeni aldığım lacivert store perdeden beri durum aynen bu!Harika uyuyup bir türlü uyanamıyorum çünkü ne zman gözlerimi açsam etraf karanlık bu iş nasıl olacak?

    YanıtlaSil
  3. tamam konunun derini bu olmayabilir ama benim aklımda günlerdir bu var ne yapayım:)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım saatin alarmı çalınca otomatik olarak açılan storelardan almalısın :)Eminim birileri böyle bişi icad etmiştir.
    Ah, ah, ben de zifiri karanlıkta uyurdum eskiden, sonra çocuklar doğdu, evin her yerinde bir gece lambası, öyle de uyuyorum ki valla, haşat ediyorlar adamı :) Sen tadını çıkartmaya bak uykunun.
    Eh uskumru, bu konu nereye gitti şimdi, ne ulvi bi yazı yazmıştım oysa :)

    YanıtlaSil