Ne?

Ekim 25, 2005

Kimsin, nesin, nerdesin, ne yapıyorsun? Bunların hepsi bir kenara asıl soru şu: Ne istiyorsun?

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Herşeyi bir kenara bırakıp kafamı dinlemek istiyorum :-)))

    YanıtlaSil
  2. Bennn ile başlayan uzun bir anlatımdan sonra, ikinci soruya geçelim insan,derken üç ve dört , dünyada ve yaşıyorum ....sonra aslı sorunun cevabı çok basit hiç birşey diye biliyormusun?

    YanıtlaSil
  3. Her işimi yetiştirebilecek kadar "zaman" istiyorum..

    YanıtlaSil
  4. öylesine bakmıştım ben sadece...

    YanıtlaSil
  5. Tüm soruların tek cewabı olsun, o da bende saklı olsun istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Hepsi bir kenara iş istiyorum..

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  7. Upps buna tek seferde verecek bi cevabım yok sanırım. Nolcak şimdi. Amaçsız mıyım ben acaba, ya da aç gözlü, herşeyden isteyen. Ay bilemedim. Sahi ne istiyorum ben?

    YanıtlaSil
  8. bir tane yat bir tane kat
    bir tane araba
    para para para
    şaka bir yana

    hayattan istediğim şeyler de bir yana
    şu sıralar sadece çekip gitmek istiyorum...

    YanıtlaSil