Dogville

Ekim 24, 2005



Nihayet seyredebildim. Gerçekten çok sarsıcı bir filmdi. Ne zaman insanlıktan çıkıyor insanoğlu? Bizi tutan ne?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. nicole kidmanlı olan film di mi bu?o ise ben daha seyretmedim...ya handan..ben hiç bi bloga giremiyorum..senin kapıda 2 zaat bekledim..ya bende anlamıyorum şu mereti..kursa gidicem ben..gel beraber gidelim b.sayar kurslarına..bu arada ben sabahtan beri sokakları süpürüyorum...süpürge oldum ben bugün..bi kazak aldım kendime..alış verişte sıkıştırdım araya...üfff..çok sıkılıyom bugün..hayır olsun..he he .:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de izlemedim henüz ,sanırım bir an önce izlemeli...

    YanıtlaSil
  3. Yaa bu tiyatro dekoruyla çekilen bi film deil miydi? Sıkıcı olur yahu..

    DUYURU: Yorum okuyucularını Handan'ın en yeni yazısı için bloguma davet ediyorum.. Taze taze..

    YanıtlaSil
  4. Hııı bi de ECE burayı okuyosa, blogu göçmüş, bi acaip bişi olmuş.. Yorum da atılmıyo.. Yöneticisi uyuyo mu?

    YanıtlaSil
  5. Valla bence de bi kursa gidelim, bit kadar bilgisayarla başa çıkamıyoruz Daiscim.

    Aslı güzel bir filmdi, 3 saat kadar sürüyor, yoruyor biraz ama insanı düşündürüyor gerçekten de.

    Evet Ufuk, film tiyatro dekoruyla çekilmiş. Bir sokak ve sokaktaki evler hepsi gözüküyor, duvar yok kapı yok, ama itinayla hayali kapıları açıp kapatıyorlar. Zaten filmi çarpıcı yapan unsurlardan biri de bu. (Hayali kapıları açıp kapatmaları değil tabi dekoru :)

    Bir de Nikole Kidman unsuru var tabi, o da başlıbaşına bir güzellik :)

    YanıtlaSil
  6. bu evet film bir harika. bazı filmler vardır. ortası yoktur ya seversin, ya nefret edersin.

    filmde duvarlar, kapılar yok her şey ve her yer insan üzerine kurulu. tabi bu farklı tarz kimi zaman can sıkıcı gelebilir.
    bir film görsellik olmadan ne kadar güzel olabilir? bence bu kadar.

    YanıtlaSil