Fethi KARAMAHMUDOĞLU

Ekim 07, 2005

07.10.1942-07.10.1999

Başkaları sen yoksun sanıyor. Biz hâlâ sarkıları seninle dinliyoruz, kitapları seninle okuyoruz, çayımızı seninle yudumluyoruz.

Gözlerini görebiliyorum, bana sıcacık bakıyor. "Seni çok seviyorum" diyen sesini duyuyorum.

Hanımelleri açınca, bana verdiğin hanımellerini hatırlıyorum. Kokluyorum doyasıya. Şarkımı fısıldıyorum.

Oğlumu şımartıyorum senin için. Öyle güzel "dede" diyor ki duymadığına inanamam.

Başkaları sen yoksun sanıyor. Biz hâlâ hep seninle konuşuyoruz. Saçlarımı kısacık kestirdiğimde "Oğlum, oğlum" diye seviyorsun beni. Kürşad'a "Diikatli ol" diyorsun.

İşte böyle babacığım...

Annemle muhallebi pişireceğiz yarın. Kazan dibinin yarısını sana bırakacağım...

07.10.2000

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ben ne bilirdim şen şakrak bloguna geldiğimde böyle bir şeyi öğreneceğimi.ağlattın kız beni..depresyondan çıkaracağına.....bende çok sevdiğimi verdim toprağa...ben vermedim gerçi..o aldı...benim babamda gidiyordu bir vakit..yaşamaz dediydi doktorlar..biliyomusun o günden sonra babamla ilişkilerim daha bir değişti...yoğun bakım kapısında ağlarken farkettiğim şeyler oldu..hiç seni seviyorum baba dememiştim ona..artık sık sık diyorum..acını çok iyi anlıyorum..acılar paylaşılmaz gerçi..ateş düştüğü yeri yakar..allahtan sabır dilemekten başka birşey gelmiyor elden..o huzur içinde uyudukça ;allah sizlere uzun ömürler versin...

    YanıtlaSil
  2. handancım;
    bloguma gelsene..senin için şarkı söyledim..keyfin yerine gelsin biraz...:)

    YanıtlaSil
  3. Handan,
    Allah sabir versin. Çok çok zor anne-babanin yoklugu. Bir gün yeniden kavusana kadar, nur içinde yatsin babacigin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Amin, teşekkür ederim Selen.

    YanıtlaSil